loading...

تبليغات در گوگل و طراحي سايت

مجري انواع تبليغات اينترنتي، تبليغات در گوگل، طراحي سايت و تبليغات تلگرام

بازدید : 113
سه شنبه 6 آبان 1399 زمان : 10:02

  • آیا تبلیغات گوگل با استفاده از دامنه ir امکان پذیر است؟
  • راه حل برای وب سایت هایی که دارای چنین دامنه هایی هستند چیست؟
  • آیا می توان با دامنه فعلی تبلیغات را انجام داد؟

در این مقاله قصد داریم از نحوه تبلیغ با دامنه ir را بررسی کرده و ببینیم با توجه به اینکه گوگل ادز در ایران تحریم مباشد آیا استفاده از تبلیغ با دامنه ایرانی امکان دارد یا خیر؟

چگونه با دامنه ir تبلیغات گوگل انجام دهیم؟

تا قبل از این، استفاده از دامنه ir برای تبلیغات در گوگل (گوگل ادز) امکان پذیر نبود و به هیچ عنوان توسط گوگل تایید نمی شد. ولی به تازگی شاهد آن هستیم که دامنه ir توسط گوگل تایید می شود.البته این موضوع از جولای 2020 مجددا به حالت قبل برگشته و شاهد هستیم که گوگل ادز اجازه تبلیغات به دامنه های ir را نمیدهد.

این صحبت متعلق به قبل از بازه زمانی جولای 2020 بوده است:

“شما قادر هستید تا با دامنه ir نیز در گوگل، تبلیغ کنید ولی باید توجه داشته باشید که گوگل در حال حاضر محدودیتی برای دامنه ir در نظر گرفته است. آن هم این است که تبلیغ گوگل شما برای کاربرانی که داخل ایالات متحده آمریکا هستند و یا حتی از آی پی ایالات متحده استفاده می کنند، نمایش داده نخواهد شد. یعنی زمانی که شما با دامنه ir در گوگل تبلیغ می کنید از کشور آمریکا ورودی دریافت نخواهید کرد. البته این موضوع چندان اهمیتی ندارد زیرا کسب و کار شما در ایران است.”

این در حالی است که هم اکنون امکان انجام تبلیغات گوگل ادز برای دامنه های ir وجود ندارد.

راه‌های دیگر استفاده از دامنه ir

راه دیگری که برای استفاده از سایت ها با دامنه ir وجود دارد این است که یک دامنه بین المللی خریداری کنید. در این صورت از خاصیت پارک کردن دامنه استفاده کرده و بدون کوچکترین مشکلی در گوگل تبلیغ نمایید. اما اینکار برای کسب و کارهایی مهم است که خواهان جذب مشتری از کاربرانی که از آی پی آمریکا استفاده می کنند، باشند.

چگونه مخاطبان داخل ایران را مورد هدف قرار دهیم؟

در تنظیمات گوگل ادز نام ایران وجود ندارد تا آن را به عنوان موقعیت مکانی مورد نظر برای نمایش تبلیغ، انتخاب کرد. ولی یک راهکار وجود دارد برای اینکه مخاطبان ایران تبلیغ را مشاهده نمایند. برای اینکار باید تمامی کشورها را به جز ایران را از جامعه هدف تبلیغ حذف نمود. بدین ترتیب تبلیغ گوگل فقط برای کاربران واقع در ایران نمایش خواهد داشت.

تاپ ادورت پارتنر رسمی گوگل

شما می توانید بدون کوچک‌ ترین مشکلی با هر دامنه ای که مایل هستید توسط تاپ ادورت (پارتنر رسمی گوگل) در گوگل تبلیغ نموده و مشتریان خود را در فضای مجازی جذب کنید. با دسترسی کامل به پنل اصلی گوگل ادز با بررسی تمامی هزینه ها و شارژ های انجام شده، گزارش تهیه کنید.

همه چیز در تاپ ادورت واضح و شفاف بوده و هیچ نقطه تاریکی در عملکرد ما وجود ندارد. همچنین می توانید از آموزش رایگان گوگل ادز ما استفاده کرده و خودتان کار تبلیغات در گوگل را انجام دهید.

بازدید : 109
يکشنبه 20 مهر 1399 زمان : 11:40

در این مقاله قصد داریم در رابطه با هویت برند (brand identity) و اهمیت برندیگ در معرفی بهتر یک محصول مطالبی ارائه دهمیم. امید است با مطالعه ی این مقاله پاسخ سوالات خود را در زمینه ی هویت برند به دست آورید.

برند چیست؟

برند یا نام تجاری عبارت یا علامتی است که بیننده با مشاهده ی آن متوجه تمایز بین آن کالا یا خدمت با سایر موارد مشابه به آن می شود. به عبارت دیگر می توان گفت برند احساسی است مشتری با دیدن آن کالا در وجود خود احساس می کند. هر نوع برندی دارای تعدادی ویژگی است که سبب می گردد رابطه ی احساسی بین کالا و مشتری ایجاد گردد.

محققان به این نتیجه رسیده اند که یک برند می تواند احساس وفاداری در یک مشتری را بر انگیزد و سبب شود مشتری نسبت به یک برند خاص متعهد شود. زمانی که چنین احساسی در مشتری شکل گیرد شما به عنوان تولید کننده دیگر نگران فروش محصول خود نخواهید بود. چرا که مشتری نمی تواند به خود این اجازه را بدهد که به محصولات رقبای شما فکر کند و از آن ها استفاده نماید.

هویت برند چیست

اهمیت برندسازی یا برندینگ

به عمل ثبت شدن یک برند در ذهن یک مشتری عمل برندینگ گفته می شود. همین امر سبب می شود که شما از رقبای خود متمایز گردید. برندینگ و تبلیغات معمولا توسط کمپین های تبلیغاتی ایجاد می شود و به کاربران شناسانده می شود. کمپین های تبلیغاتی معمولا با در نظر گرفتن هویت برند تبلیغات هایی در یک قالب و تم خاص برای یک محصول خاص ارائه می دهند.

به صورت عملی متخصصان حوزه ی بازاریابی عنوان می کنند که برندینگ مجموعه اعمالی است که سبب توسعه و شناخته شدن بیشتر برند نسبت به سایر رقبا می گردد.

هویت برند را چه کسانی می سازند؟

هویت برند تمامی رنگ ها، المان ها، تصاویر و صدا های مربوط به یک برند است. مشتری با دیدن و شنیدن این علایم متوجه تمایز بین یک محصول با دیگر محصولات می گردد. هویت یک برند قادر است در ذهن مشتری تصویری بسازد که او به هنگام دیدن و شنیدن برخی علایم مربوط به یک برند خاص فقط و فقط یک محصول در ذهنش شکل گیرد. زمانی که یک کاربر برای پشتیبانی از محصول خریداری شده با شرکت ارائه دهنده ی محصول تماس می گیرد، نحوه ی برخورد و نوع صحبت کارمندان به نوعی شکل دهنده ی برند آن محصول به شمار می آیند. بسیاری از برند ها برای معتبر سازی و جلب اطمینان و اعتماد کاربران و مشتریان دست به اقدامات هم سو با حفظ محیط زیست می زنند. متخصصان بازاریابی این امور که منفعت عام مردم را نیز در پی دارد را جزیی از هویت یک برند به شمار می آورند. به عبارت دیگر انجام هر نوع کاری تحت عنوان مسئولیت اجتماعی به نحوی در شکل گیری و تقویت هویت یک برند موثر است.

هویت برند چگونه شکل می گیرد؟

مدیران، مسئولان و کارمندان هر نوع کسب و کاری باید برای شکل گیری هویت یک برند تلاش کنند و آگاه باشند که فعالیت آن ها می تواند در تقویت یک برند و معرفی آن به مشتری موثر باشد. شکل گیری هویت برند یک محصول امری مستمر می باشد. شروع این روند مداوم و مستمر از همان روز های اولی که ایده ی یک کسب و کار به ذهن خطور می کند استارت می خورد و تا پایان عمر محصول ادامه می یابد. در این فرایند مداوم می بایست تلاش و تمرکز بسیاری جهت شناخته شدن و در ذهن حک شدن این نام تجاری صرف شود. گاهی اوقات برخی از برند ها آنقدر بزرگ و مشهور می شوند که اغلب مخاطبان عام نام آن محصول را فقط به آن برند خلاصه می کنند. به طور مثال ریکا یک نام تجاری برای مایع ظرفشویی است. اما خیلی از افراد به مایع ظرفشویی ریکا می گویند حتی اگر مربوط به برند دیگری باشد.

مراحل طراحی هویت برند

اولین قدم جهت شکل دهی و تقویت یک برند، مشخص کردن اهداف کسب و کار می باشد. روشن بودن اهداف و سیاستی که قرار است مبنای کار قرار گیرد سبب می شود که مدیران و کارمندان بتوانند بهتر درک کنند که قرار است به کجا برسند. گام دوم مشخص کردن ارزش ها و هنجار های مهم و مدنظر ماست. در واقع مشخص بودن ارزش ها و هنجار ها باعث می شوند که به طور شفاف مشخص شود که در مسیر پیش رو چه مواردی باید تقویت شود و چه چیز هایی لازم است که حذف گردد. در مرحله ی بعدی می بایست به برند به عنوان یک شخصیت نگاه کرد. یک برند همانند یک فرد دارای هویت و ویژگی هایی می باشد. هر یک از این خصیصه ها و ویژگی ها هویت یک برند را شکل می دهند. در گام بعدی پس از مشخص شدن اهداف و ارزش ها لازم است که برند طراحی شود. طراحی باید به گونه ای باشد که هویت برند به خوبی نمود پیدا کند.

نکته ای قابل توجه در مرحله طراحی لوگو که در شکل گیری هویت برند بسیار اهمیت دارد این است که باید در تمامی اجزای مربوط به کسب و کار ما یکپارچگی و وحدت حس شود. به عبارت دیگر بهتر است کارمندان لباس های یکسان داشته باشند، نوشته های مربوط به آن کسب و کار با یک فونت و یک قالب خاص نوشته شده باشند. یک برند حتی می تواند صدا داشته باشد. در انتخاب لباس کارمندان می بایست بسیار دقت کرد و توصیه می شود که حتما لوگوی محصول بر آن درج شده باشد. هر چه این وحدت و هماهنگی بین تمامی اجزا برقرار باشد، برند مشهور تر و معروف تر خواهد شد. به طور مثال برندی مثل اپل لوگوd خود را برای تمام کالا هایش استفاده می کند یا ایرانسل رنگ زرد را در تمامی بسته بندی ها، بنر ها و تبلیغات هایش مورد استفاده قرار می دهد. این برند حتی فونت مخصوص به خود را دارد.

نمونه طراحی هویت برند

ویژگی های یک برند خوب

برند یا نام تجاری تا آخر عمر یک محصول می بایست کارایی داشته باشد. از همین رو می بایست در انتخاب آن بسیار حساسیت به خرج داد و دقت کرد. در ادامه ی مطلب به ذکر چندین مورد از ویژگی های یک برند خوب و مناسب می پردازیم.

خوش آوا بودن

استفاده کردن از کلمات ساده و خوش آوا می تواند باعث شود که نام تجاری به سرعت در ذهن مخاطب حک شود. خوش ریتم بودن و روان بیان شدن یک برند به این معنا نیست که کلمات نا مرتبط با محصول فقط به دلیل اینکه از لحاظ آوایی به هم نزدیک اند برای نام برند انتخاب شوند. بلکه می شود با کمی خلاقیت و ایده پردازی در هر حوزه ای کلمات مرتبط و مناسب با جنس فعالیت انتخاب نمود.

قابلیت توسعه

یکی دیگر از ویژگی هایی که یک نام تجاری و برند می بایست دارا باشد این است که چشم انداز ها را توصیف کند و حتی بتوان از آن در آینده بهره برد. بعضی از نام های تجاری هستند که دارای تاریخ انقضا می باشند. این نام ها اغلب بعد از گذشت مدت ها از سر زبان ها می افتند و یا به سادگی از یاد می روند. برای شکل گیری یک برند مناسب باید توجه داشت که استفاده از ترند ها و موضوعات داغ روز، به سرعت محبوبیت خود را از دست می دهند هر چند ممکن است مدت زمان کوتاهی هم برای همه جذاب باشد و آشناییت داشته باشد.

منحصر به فرد بودن

یک شاخصه اصلی که برند های خوب دارند این است که در نوع خود منحصر به فرد اند. برای انتخاب یک نام تجاری مناسب لازم است دقت کنید نام انتخابی شما نزدیک به یک نام تجاری معروف و شناخته شده بین مردم نباشد. گفته شده است که نام های تجاری نزدیک به برند های معروف اغلب فیک شناخته می شوند و نمی توانند جایگاه خوبی در نظر مخاطب پیدا کنند. مخاطب بین نام تجاری معروفی که در ذهن خود دارد و برند شما مقایسه انجام می دهد و برنده ی این مقایسه نیز بی شک رقیب شما خواهد بود. پس بهتر است نام مخصوص خود را داشته باشید.

بازدید : 103
يکشنبه 13 مهر 1399 زمان : 11:34

  • گوگل ادوردز در ایران (گوگل ادز در ایران) آیا جایگاهی دارد؟!
  • می توان از تبلیغات گوگل ادز در ایران استفاده نمود؟
  • اثر تحریم ها بر عملکرد گوگل ادز چه بوده؟
  • میزان هزینه تبلیغات گوگل در ایران چگونه است؟
  • چگونه می توان پرداخت به گوگل ادز را انجام داد؟
  • به این سوالات در این مقاله پاسخ خواهیم داد.

تبلیغات گوگل ادرودز در ایران

شاید شما هم بارها با اصطلاح تبلیغ در گوگل مواجه شده باشید و برایتان این سوال به وجود آمده باشد گوگل ادز در ایران به چه صورت انجام می شود؟

گوگل به عنوان پر بازدیدترین موتور جستجو روزانه کاربران زیادی را به خود جذب می کند. با توجه به تعداد کاربران این موتور جستجو، تبلیغات در بستر گوگل بسیار ارزشمند و پر سود خواهد بود. زمانی که شما یک عبارت را در گوگل جستجو می کنید؛ صفحات و سایتهای مختلفی به عنوان نتیجه جستجو برای شما نمایش داده می شوند. صفحاتی که مرتبط با عنوان جستجو شده شما هستند.

برای قرار گرفتن در لیست سایت هایی که در صفحه اول و در نتیجه جستجوی کلمات مرتبط به نمایش در می آیند؛ می بایست ماه ها بطور مداوم روی سئو و کیفیت صفحات کار کرد تا به این جایگاه یعنی صفحه اول گوگل رسید. گوگل ادوردز یک روش هوشمند از سوی گوگل برای تبلیغ است که کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن با پرداخت هزینه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

علامت مشخصه وبسایت هایی که با استفاده از تبلیغات گوگل یا گوگل ادز در صفحه اول جستجوی گوگل قرار دارند حروف Ad و یا کلمه آگهی در ابتدای آدرس سایت است.

به طور کلی در پاسخ به پرسش “تبلیغات در گوگل چیست؟” باید گفت ابزاری که به وسیله آن می توان مشتریان بالقوه را در بستر اینترنت جذب نمود. تبلیغات گوگل در پلتفرم های مختلف مانند:

  • نتایج جستجو
  • سایت های مرتبط با گوگل
  • یوتیوب
  • افزایش نصب اپلیکیشن
  • تبلیغ سایت های فروشگاهی
  • و …

تبلیغات در گوگل چیست

چگونه از ایران در گوگل تبلیغ دهیم؟

بعد از آنکه فهمیدیم تبلیغات در گوگل چیست باید بدانیم که آیا در ایران می توان از آن استفاده کرد؟ اصول کلی برای انجام تبلیغات گوگل در ایران نیز مشابه سایر کشورهاست، با این تفاوت که برای انجام تبلیغات در گوگل و شارژ اکانت گوگل ادز مانند سایر کشورها نمی توان مستقیما اکانت ادوردز را شارژ کرد؛ چرا که تحریم های موجود که شامل تحریم های مالی و بانکی نیز هستند این امکان را از کاربران ایرانی سلب کرده اند.

تاپ ادورت به عنوان پارتنر رسمی گوگل با داشتن حسابهای حقیقی و رسمی ارزی می تواند در کمترین زمان ممکن اکانت گوگل ادوردز مشتریان را به صورت کاملا مطمئن شارژ کند. بنابراین حتی با وجود تحریم های مالی مشکلی از بابت ساخت و تبلیغ در گوگل برای مشاغل ایرانی وجود ندارد. برای اطلاع از جزییات نوع و نحوه عملکرد تبلیغات گوگل ادوردز و انجام تبلیغات با کارشناسان ما در تاپ ادورت تماس بگیرید.

آیا گوگل ادوردز در ایران تفاوتی با دیگر کشورها دارد؟

در ابتدا باید خیال شما مخاطبان عزیز را راحت کنیم که از لحاظ نحوه و نوع عملکرد تبلیغ هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. صاحبان مشاغل در ایران نیز با وجود تحریم ها می توانند مانند کاربران کشورهای دیگر از گوگل ادوردز به صورت هدفمند با بازدهی بالا استفاده کنند و درآمد خود را افزایش دهند. تحریم ها مشکلاتی نیز به وجود آورده اند که البته برای رفع همه این مشکلات راهکارهایی وجود دارد. در ادامه به چند محدودیتی که به دلیل تحریم ها سر راه تبلیغات در گوگل در ایران وجود دارد اشاره می کنیم:

  • عدم امکان شارژ با واحد پولی ریال؛ این مساله با استفاده از حساب های ارزی حل شده و مشکل و مانعی جهت استفاده از این تبلیغات محسوب نمی شود.
  • نمایش نداشتن تبلیغ با دامنه ir در ایالات متحده آمریکا (این مساله مشکل حادی را ایجاد نخواهد کرد چرا که عموما سایت هایی با دامنه ir دارای جامعه هدف ایرانی بوده و نیازی به نمایش تبلیغشان در محدوده جغرافیایی ایالات متحده آمریکا ندارند).
  • عدم امکان انتخاب لوکیشن کشور ایران برای نمایش تبلیغ ادوردز: درست است که با این محدودیت نمی توان تبلغات را به صورت هدفمند و دقیق در ایران اجرا کرد، اما راهکار این مشکل هم محدود کردن نمایش تبلیغ در سایر کشورهاست و به این ترتیب نمایش تبلیغ؛ محدود به آی پی های داخل ایران خواهد بود.
  • عدم امکان وارد کردن شماره تماس به صورت مستقیم برای ایران؛ این مساله هم با افزودن یک کد اسکریپت به تبلیغ و استفاده از افزونه تماس حل خواهد شد.

موارد دیگری را نیز می توان در ارتباط با محدودیت های ناشی از تحریم ذکر کرد که البته در مورد هیچ یک جای نگرانی وجود نداشته و برای هر کدام راه حلی وجود دارد که همکاران ما در تاپ ادورت در هر زمینه ای به شما مشاوره خواهند داد.

تحریم های گوگل چه تاثیری بر روی کسب و کارهای ایرانی دارند؟

با توجه به رشد و گسترش استفاده از اینترنت در کشورمان تبلیغات در گوگل؛ به عنوان یک شیوه تبلیغاتی سریع، پربازده، مطمئن سکوی پرتاب بسیاری از کسب و کارهای کوچک در ایران بوده است. این تبلیغات بدون نیاز به سرمایه زیاد مناسب برای هر نوع کسب و کاری بوده و به صاحبان مشاغل کمک می کند تا با کمک گرفتن از بستر اینترنت به راحتی کالا و خدماتشان را در معرض نمایش گذاشته و مشتریان خود را جذب کنند.

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم تنها تفاوت اصلی و قابل تامل در تبلیغات گوگل در ایران همان بحث شارژ اکانت و انتخاب لوکیشن تبلیغ به صورت دقیق است که راهکارهایی نیز برای رفع این محدودیت ها وجود دارد که به آنها اشاره شد.

بازدید : 136
سه شنبه 8 مهر 1399 زمان : 12:06

تعریفی از گوگل ادز

بیش از گفتن اهمیت تبلیغات گوگل ادورز ، ابتدا تعریفی از آن ارائه می دهیم تا در ابتدا با آن آشنا شوید. تبلیغ در گوگل ابزاری است که تحت عنوان گوگل ادوردز وارد عرصه تبلیغات اینترنتی شده است. با استفاده از آن می توان مشتریان بالقوه را با حضور در صفحه اول گوگل به دست آورد و بدین ترتیب درآمد اینترنی را با افزایش رتبه سایت بالا برد. شاید از خود بپرسید که چگونه ممکن است؟؟!! اجازه دهید با ذکر یک مثال توضیح دهیم.
فرض کنید یکی از لوازم خانگی منزل شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد. برای یافتن تعمیرکار راحت، سریع و ارزان ترین راه جستجو در گوگل است. وقتی در گوگل کلمه کلیدی تعمیر کار ماشین ظرفشویی را وارد می کنید بیش از ده سایت برای شما نمایش داده خواهد شد. طبیعتا برروی یکی از لینک های بالا کلیک کرده و سفارش خواهید داد. سایت هایی که در ابتدای صفحه اول گوگل حضور دارند با استفاده از تبلیغات گوگل و یا پشتیبانی ماهانه سئو توانسته اند اقدام به افزایش رتبه سایت خود کنند.

عملکرد تبلیغات گوگل

عملکرد تبلیغات گوگل به صورت پرداخت به ازای کلیک (پرداخت کلیکی) است، یعنی به ازای هر کاربری که وارد سایت شود، از شارژ اکانت ادوردز که در ابتدای شروع تبلیغات، مبلغی با پرداخت دلار حواله‌ ای صورت گرفته است کسر می گردد. با تکرار ورود کاربران به سایت از شارژ اولیه همچنان کسر شده تا صفر شود. پس از آن اکانت گوگل ادوردز مورد نظر مجددا شارژ می شود. این ابزار موجب افزایش چشمگیر مشتریان و همچنین شناخته شدن کسب و کار در میان آنها خواهد شد.

گوگل ادوردز برای استفادۀ تقریباً تمامی تجارت ها (چه بزرگ و چه کوچک) مناسب است. تجارت های کوچک را بر بستر گسترده تبلیغات اینترنتی به بازار معرفی می کند و موجب کسب درآمد اینترنتی برای آنها می شود. گوگل ادوردز همچنین برای تجارت های بزرگ نیز کارایی دارد، زیرا متواند آنها را به سود مضاعف برساند.

اهمیت تبلیغات در گوگل ( تبلیغات ارزان ):

حضور در صفحه ی اول گوگل مهم است زیرا طبق آمار بیش از 90 درصد بازدیدها مربوط به سایت هایی است که در صفحه ی اول حضور دارند. بدیهی است سایتی که بیشترین بازدید را داشته باشد، پتانسیل جذب بیشترین مشتری را خواهد داشت، حتی اگر محصولات و خدمات دیگر سایت ها از نظر قیمت و کیفیت مناسب تر باشد. لذا یکی از روش های کاربردی برای بهبود کسب و کار، حضور در صفحه ی اول گوگل خواهد بود و برای رسیدن به آن می توانید از گوگل ادوردز و یا به عبارتی دیگر تبلیغ در گوگل استفاده نمایید.

تبلیغات ارزان

مزیت های تبلیغات ارزان گوگل ادز چیست؟

1- ایجاد تبلیغ در محیط های مختلف

با استفاده از پلتفرم تبلیغاتی گوگل می توان در محیط های زیر تبلیغ نمود:

  • تبلیغ در نتایج جستجو گوگل
  • تبلیغ در سایت های مرتبط با گوگل
  • تبلیغ در یوتیوب
  • تبلیغ برای افزایش نصب اپلیکیشن
  • انجام ریمارکتینگ
  • تبلیغات بنری
  • و …

2- نمایش سریع تبلیغات

یک قابلیت شگفت انگیز گوگل ادوردز بر خلاف سئو این است که در کوتاهترین زمان می توان نمایش داشت و نسبت به جذب مشتری اقدام نمود. همان طور که شروع کردن آن سریع است، متوقف کردن آن نیز تنها با غیرفعال کردن انجام می شود و در لحظه تبلیغات متوقف خواهد شد.

3- تعریف کلمات کلیدی

با تعریف کلمات کلیدی و تنظیم بهینه ی آنها می توان هدفمندترین مشتریان را جذب نمود. یعنی تنها افرادی که احتمال مشتری شدن آنها بالا می باشد، وارد سایت شوند زیرا وارد شدن افراد نامربوط فقط هزینه اضافی خواهد داشت و هیچگونه درآمدی در پی نخواهد داشت.

4- هدف قرار دادن چه کسانی، چه چیزی و چه مناطقی

در گوگل ادز این امکان دارد که جامعه افراد مورد نظر را انتخاب نمود، ویژگی هایی مانند: جنسیت، سن، موقعیت مکانی را می توان به راحتی انتخاب کرد.

مواردی از جمعیت هدف :
– سن
– جنسیت
– وضعیت والدین
– میزان درآمد سرانه خانوار

مزیت های گوگل ادوردز

مواردی از تنظیمات لوکیشن:

1- شهر
2- کد پستی
3- کشور
4- استان
5- شهرداری
6- دانشگاه ها
7- فرودگاه ها
8- مراکز تجاری5- انتخاب ساعت دقیق کار خود در گوگل ادوردز

کاملا واضح می باشد که نمایش تبلیغات در ساعاتی که مجموعه توانایی خدمات رسانی را ندارد، صرفا باعث هزینه می شود. به عنوان مثال برای یک تعمیرکار موبایل که تا ساعت 8 شب قادر به پاسخگویی هست، تبلیغ در ساعت ده شب مفید نخواهد بود. همچنین فعال کردن و غیرفعال کردن تبلیغ متوالی خوشایند نیست. گوگل ادز برای رفع این مشکل قابلیت انتخاب ساعت نمایش برای تبلیغ را قرار داده است.

6- تعیین سهم نمایش هر دستگاه در تبلیغات ارزان گوگل

در تبلیغات ارزان گوگل ادز می توان سهم نمایش تبلیغ در موبایل، رایانه و تبلت را به طور جداگانه تعیین نمود. یعنی این قابلیت وجود دارد که به عنوان مثال سهم نمایش در موبایل را کم کرد و یا کلا از بین برد. به عنوان مثال وقتی صفحه قرود لینک اینستاگرام می باشد، باید نمایش دد رایانه را 100 درصد کاهش داد که در مقاله نمایش گوگل ادز در دستگاه های مختلف نحوه انجام این کار توضیح داده شده است.

7- تبلیغ در محیط دلخواه

بسته به ماهیت کسب و کار، شما می توانید در هر شبکه ای که دوست دارید تبلیغ کنید. این تنظیمات در قسمت کمپین گوگل ادوردز قرار دارد. تبلیغات ارزان گوگل ادز را می توان در محیط های مختلف گوگل انجام داد.

محل نمایش گوگل ادز

8- تعیین بودجه روزانه در گوگل ادوردز

در تبلیغات ارزان گوگل ادز میتوان سقف بودجه روزانه را تعیین نمود. به عنوان مثال 10 دلار در روز بیشتر مصرف نشود. اما دقت کنید بودجه ای که در گوگل ادز تعریف می کنید میانگین مصرف تبلیغات در روز های ماه می باشد. یعنی وقتی 10 دلار وارد شده است یعنی در ماه 300 دلار مصرف خواهد کرد. یعنی ممکن است بعضی روزها بیشتر و یا کمتر از 10 دلار مصرف نماید.

بودجه تبلیفات گوگل

9- امکان استفاده از افزونه های تبلیغات گوگل

افزونه های تبلیغات گوگل را می توان به متن آگهی اضافه کرد که تاثیر فراوانی در جذب ترافیک خواهد داشت. انواع افزونه های تبلیغاتی در گوگل ادوردز عبارتند از:

  • افزونه مکان (Location Extension).
  • افزونه تماس تلفنی (Call Extension).
  • افزونه لینک های سایت (Sitelinks Extension).
  • افزونه تولیدات (Product Extension).
  • و …
  • به طور مثال با افزودن افزونه تماس تلفنی در آگهی، کاربر قادر است با کلیک بر روی آن به طور خودکار با شما تماس بگیرد.

10- ارائه گزارش مدت زمان جستجو توسط گوگل ادز

گوگل ادز آمار دقیق جستجو و کلیک تبلیغ را به تفکیک کلمات کلیدی، ارائه می دهد. با آن کارهای زیر را می توان انجام داد:

  • تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و اضافه کردن لیست کلمات
  • بهینه کردن متن تبلیغات
  • بهینه کردن امتیاز کیفیت تبلیغ گوگل
  • اختصاص بودجه برای خدمات محبوب تر
  • شناسایی کلمات کلیدی منفی از جستجوهای نامربوط.

11- حذف عبارات نامربوط

در تبلیغات ارزان گوگل ادز می توان عبارات کلیدی نامربوط را به عنوان کلمه کلیدی منفی تعریف نمود تا از ورود افرادی که این عبارات در جستجوی آنها وجود دارد جلوگیری شود. به عنوان مثال کلمه “زنانه” برای یک کمپین فروش کفش مردانه می تواند به عنوان یک کلمه کلیدی منفی عمل کند.

12- استفاده از ابزار گوگل کیبورد پلنر مزیت عالی برای گوگل ادوردز

با گوگل کیبورد پلنر می توان کلمات کلیدی مناسب و تخمین کلیک خوردن آنها را بدست آورد.

13- غیر فعال کردن کمپین، تبلیغ و کلمات کلیدی در هر زمان

در هر زمان دلخواه می توان کلمات کلیدی، تبلیغ ها و هر یک از اجزای مختلف گوگل ادز را فعال یا متوقف نمود.

14- امکان انجام ریمارکتینگ

در تبلیغات ارزان گوگل ادز علاوه بر ریمارکتینگ کاربرانی که از طریق گوگل ادز وارد شده اند، می توان برای افرادی که از طریق سایر روش ها وارد سایت شده اند ریمارکتینگ وب سایت انجام داد.

15- پرداخت هزینه به ازای هر کلیک

هزینه در گوگل ادوردز به این طریق محاسبه می شود که به ازای هر کلیکی که آگهی دریافت کند، هزینه پرداخت خواهد شد. یعنی به ازای ورود هر یک نفر به سایت، هزینه پرداخت می شود که این یک ویژگی عالی گوگل ادوردز محسوب می شود. اگر یک نفر به طور پیوسته برروی تبلیغات کلیک نماید به عنوان کلیک فیک توسط گوگل شناسایی خواهد شد و بعد از مدت کوتاهی مبلغ کسر شده، به حساب باز پرداخت خواهد شد.

16- ارائه نرخ تبدیل

گوگل ادوردز نرخ تبدیل آگهی را ارائه می دهد. به عبارت دیگر گزارش می دهد که چند درصد از افرادی که وارد سایت شده اند خرید کرده و یا سفارش داده اند. بدین ترتیب این امکان وجود دارد که میزان سوددهی تبلیغ را به طور کامل بررسی کرد.

17- امکان درست کردن چندین کمپین و چندین آگهی به طور همزمان

در صورت وجود چندین محصول و خدمات جای نگرانی نیست. برای هر محصول و یا هر یک از خدمات می توان به هر تعداد کمپین و تبلیغ جداگانه ساخت.

18- افزایش رتبه سایت شما

با استفاده از تبلیغات ارزان گوگل ادز مخاطبان سایت بالا رفته و موجب شناخته شدن سایت خواهد شد. لذا استفاده از تبلیغات گوگل میتواند تاثیر اندکی روی افزایش رتبه سایت داشته باشد.

19- امکان نمایش آگهی در روزهای خاصی از هفته

گوگل ادوردز می تواند تبلیغات شما را در روزهای خاصی از هفته نشان داده و یا در روزهایی بیشتر نمایش دهد. به عنوان مثال شما دارای رستوران بین راهی می باشید؛ با این مزیت این امکان را دارید که میزان نمایش سایت خود را برای مشتریان در روزهای تعطیل افزایش دهید

20- ارائه نمودارهای ساده برای بررسی عملکرد سایت

گوگل ادوردز دارای نمودارهای ساده ای است که با آن ها به راحتی می توان عملکرد کلی حساب ادوردز را بررسی نمود.

زمان تبلیغات گوگل

بازدید : 135
شنبه 29 شهريور 1399 زمان : 12:52

رتبه الکسا چیست؟

  • چگونه رتبه الکسای سایت را ببینیم؟
  • عوامل موثر در رتبه الکسا کدامند؟
  • چرا کاهش رتبه الکسا مهم است؟
  • رابطه سئو و رتبه الکسا چیست؟
  • چگونه رتبه الکسای سایت را کاهش دهیم؟
  • سریع ترین روش برای بهبود رتبه الکسا چیست؟
  • علت نوسان عجیب رتبه الکسا چیست؟
  • چند روز طول می کشد تا رتبه الکسا به روز رسانی شود؟

با مطالعه مقاله ” روش های کاهش رتبه الکسا “، پاسخ تمام سوال های فوق را خواهید یافت.

رتبه الکسا چیست؟

قبل از آنکه روش های کاهش رتبه الکسا را برای شما بگوییم لازم است تا تعریفی از وب سایت الکسا و رتبه الکسا خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. به بیانی دیگر در این قسمت میخواهیم بگوییم که رتبه الکسا چیست؟

الکسا شرکتی است که داده های مربوط به وب سایت های مختلف را حفظ کرده و کار اصلی آن تعیین رتبه سایت ها است. این اطلاعات شامل تعداد ورودی های سایت ، کلمات و عبارات تحت جست و جو و ورود به سایت و همچنین بک لینک های ثبت شده برای یک وب سایت است. در واقع الکسا (اول: تعداد بازدیدکننده منحصر به فرد در طول روز Unique Visitor) و (دوم: تعداد صفحات بازدید شده) را برای هر سایت در سه ماه اخیر تخمین می زند و از ترکیب این دو معیاری برای رتبه بندی سایت ها تعیین می کند. پس برای کاهش تضمینی رتبه الکسا باید فعالیتی انجام پذیرد که تعداد بازدیدکننده از سایت و همچنین صفحات بازدید شده از سایت بالا رود.

رتبه الکسا شامل 2 رتبه کلی است. یکی رتبه وب سایت شما در مقیاس جهانی و دیگری رتبه وب سایت شما در مقیاس کشوری(در مقایسه با رقبای داخلی کشور شما). به عبارت دیگر رتبه وب سایت شما در میان تمامی وب سایت های موجود در سطح جهان و سطح کشور به شما اعلام می گردد. البته ذکر این نکته ضروری است که بسیاری از خدمات الکسا با تنها با خرید اکانت الکسا در دسترس خواهد بود.

کاهش رتبه الکسا

در این قسمت باید که به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

  • نکته مهم 1: رتبه الکسای بیان شده برای وب سایت شما در مقایسه با تمامی وب سایت های دنیا و کشور شما است. به عبارتی دیگر شما در دنیا و کشور ایران ، با سایت هایی نظیر گوگل ، یاهو ، دیجی کالا و … رقیب بوده و مقایسه خواهید شد.
  • نکته مهم 2: میزان ترافیک در وب سایت ما یا سایر وب سایت ها می تواند در رتبه الکسای وب سایت شما اثرگذار باشد.
  • نکته مهم 3: هرچه این رتبه عدد پایین تری باشد و به عبارت دیگر هرچه این عدد به یک نزدیکتر باشد وب سایت شما رتبه و جایگاه بهتری خواهد داشت.
  • نکته مهم 4: رتبه الکسا میانگین 3 ماهه وب سایت شمارا می سنجد. در نتیجه اگر برای چند روز کوتاه ترافیک زیادی را به وب سایت خودتان روانه کردید انتظار نداشته باشید که رتبه وب سایت شما به سرعت کاهش پیدا کند.

یک مثال بسیار بسیار مهم : دوسایت وجود دارند که هریک 100 ورودی دارند.در سایت اول کاربران بطور میانگین از 5 صفحه از سایت را بازدید می کنند و در سایت دوم افراد بطور میانگین 2 صفحه از سایت را باز میکنند. در نتیجه سایت اول رتبه الکسای بهتری خواهد داشت. به عبارت دیگر هرچه کاربران در وب سایت شما گشت و گذار کنند و از صفحه ای به صفحه دیگر بروند رتبه الکسای شما بهبود پیدا خواهد کرد.

چگونه رتبه الکسا را مشاهده کنیم؟

شما می توانید با نصب افزونه هایی بر روی مرورگرهای کروم و همچنین فایرفاکس رتبه الکسای وب سایت خود و یا هر وب سایت دیگری را مشاهده نمایید. اما ما به شما ابزار نمایش رتبه الکسای تاپ ادورت را پیشنهاد می کنیم که با وارد نمودن نام هر وب سایتی می توانید رتبه الکسا را برای آن سایت مشاهده نمایید.

در خصوص افزونه های مرورگرها کافی است در گوگل عبارت Alexa toolbar را جستجو کنید و آن را در مرورگر خود نصب کنید.

راه دیگر مشاهده رتبه الکسا آن است که به سایت الکسا بروید و نام سایت مورد نظر را وارد کنید تا رتبه الکسای سایت را مشاهده کنید.

مزایا و اهمیت رتبه الکسای پایین

  • کسب اعتبار: اگر بازدید کننده یا خریداری از وب سایت شما قصد خرید خدمات و یا کالایی را داشته باشد به احتمال زیاد از رتبه الکسای شما پی به این موضوع خواهد برد که میزان مراجعه به وب سایت شما به چه میزان است و به عبارت دیگر سایت شما معتبر هست و یا خیر؟
  • افزایش تعداد مشتریان: به عنوان یک اصل ساده و مهم در بازاریابی : هرچه مغازه شما بازدید کننده بیشتری داشته باشد شما مشتریان بیشتری خواهید داشت. پس لازم است تا بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش دهید.
  • برتری نسبت به رقبا: اینکه شما رتبه الکسای کمتری داشته باشید بدین معناست که در میان رقبا جایگاه بهتری دارید. در نتیجه به نوعی رتبه پایین الکسا نسبت به رقبایتان را می توان تا حدودی همان برتری شما نسبت به رقبا دانست.
  • انجام تبلیغات: در صورتی که شما رتبه الکسای پایینی داشته باشید این بدان معناست که مراجعه به وب سایت شما زیاد است. حال این موضوع می تواند مورد توجه نفرات و سازمان هایی قرار گیرد که قصد اجرای تبلیغات دارند و با دریافت کلیک برای این سایت ها کسب درآمد نمایید.
  • سودرسانی غیر مستقیم: هر چقدر که وب سایت شما دارای رتبه سایت پایین تر (بهتری) باشد وب سایت شما ترافیک بیشتری را جذب خود خواهد کرد و همچنین در سیستم گوگل ادوردز شما به ازای هر کلیک دریافتی مبلغ کمتری را پرداخت خواهید نمود. لذا استفاده از روش های کاهش رتبه الکسا به بهبود شرایط شما و افزایش سوددهی وب سایت شما کمک خواهد کرد.

اهمیت حضور در صفحه اول جستجوی گوگل

حضور در صفحه اول گوگل چرا مهم است ؟! بدیهی است که هر سایتی برای جذب بازدیدکننده ی بیشتر باید دارای رتبه بهتری باشد. هنگامی که بر روی وب سایت خود کار می کنید می توانید با دیدن رتبه الکسا مربوط به وب سایت خود عملکرد خود را بسنجید تا معلوم شود که در طول زمان چه مقدار پیشرفت کرده اید. همچنین می توانید پیوسته رتبه وب سایت رقیبانتان را بررسی کنید و سرعت کار گروهی آنها را بیابید تا سرعت خود را برای پیشی گرفتن از رقیبانتان تنظیم کنید. در ادامه این مقاله، راهکارهای بهبود رتبه الکسا را بیان می کنیم.

چه مواردی روی رتبه الکسا شما تاثیر دارد؟

  1. تعداد بازدید از صفحات وب سایت.
  2. تعداد صفحات بازدید شده از وب سایت.
  3. ترافیک ناشی از کاربرانی که از تولبار الکسا استقاده می کنند.
  4. نرخ کلیک
  5. کیفیت زمانی بازدیدها از وب سایت.
  6. سرعت بارگذاری وب سایت
  7. بونس ریت (Bounce Rate).
  8. تنوع بازدیدها از وب سایت.
  9. تعداد لینک های وب سایت.
  10. استفاده از شبکه های اجتماعی و تعداد لایک و کامنت ها.

رابطه سئو سایت و الکسا چیست؟

سایتی دارای رتبه الکسای پایین است که ترافیک زیادی را دارا باشد. از طرفی سایتی دارای ترافیک زیاد است که سئوی خوبی داشته باشد. به عبارت دیگر، برای کاهش تضمینی رتبه الکسا باید وب سایت شرایط سئوی خوبی داشته باشد.

اما رابطه مستقیمی میان الکسا و وضعیت سئو سایت وجود ندارد. چراکه این امکان وجود دارد که شما کلیک های ورودی خود را از راه هایی به جز موتورهای جست و جوگر همچون ایمیل مارکتینگ ، شبکه های اجتماعی و … دریافت کرده باشید.

18 راه برای کاهش رتبه الکسا

  1. نصب تولبار الکسا بر روی مرورگرهای مختلف همچون کروم ، فایرفاکس و …
  2. ایجاد مطلب های خاص و مخاطب پسند به منظور رشد خوب سئو: منظور از محتوای اصیل و تعاملی، محتوایی است که بطور مکرر بروزرسانی شود. این محتوا یا نوشته برای مخاطب شما جذاب بوده و موجب می شود که مخاطبانتان شما را پیوسته دنبال کنند. زمانی که نوشته ی مورد علاقه ای پیدا کنند به سایر صفحات که به اشتراک گذاشته شده اند نیز مراجعه کرده و موجب افزایش بازدیدکنندگان شما می شود. این کار توسط موتورهای جستجو نیز تایید شده و پاداش از طرف آنها دریافت می کند. باید توجه کنید که حتما محتوای منحصر به فردی داشته باشید. برای بررسی اینکه آیا متن مورد نظر شما سرقت ادبی داشته (کپی شده) است یا خیر می توانید از ابزار آنلاین بررسی سرقت ادبی تاپ ادورت استفاده کنید. وارد شوید و متن خود را وارد کنید ، این ابزار به شما خواهد گفت چند درصد متن تکراری است. نکته دیگری که در اینجا بایستی به آن توجه کنید این است که متن نگارش شده هرچه حجیم تر و کامل تر باشد، بهتر است. پیشنهاد ما مقاله ای با 2000 کلمه است اما می توانید با نگارش مقالات 1000 تا 2000 کلمه ای نیز به هدف خود برسید.
  1. ارسال مکرر و پیوسته پست در وبلاگ: سعی کنید فعالیت شما به گونه ای باشد که افراد مشتاق باشند تا هفته ای یک بار به وب سایت شما سر بزنند. توجه کنید که مطالب نگارش شده بایستی کیفیت بالایی داشته باشند تا خوانندگان از مطالعه مطلب شما رضایت داشته باشند.
  2. بهبود سئو سایت: از طریق سئو سایت خود را بهینه کنید. این راه نقش مهمی در کاهش تضمینی رتبه الکسا دارد. (خودتان اگر وقت نداشته و یا توانایی لازمه را نداشتید به یک موسسه واگذار کنید) در این راه می توانید علاوه بر الکسا ، پس از خرید اکانت موز از امکانات بی نظیر این ابزار استفاده کنید.
  3. اشتراک گذاری مطالب: در همه ی محیط ها و شبکه های اجتماعی مطالب خود را به اشتراک بگذارید. این کار باعث افزایش ورودی شما به ازای لینک های به اشتراک گذاشته شده می گردد.
  4. گوگل ادوردز: در صورت نیاز از گوگل ادوردز یا همان تبلیغات در گوگل استفاده کنید تا مطالب شما دیده شود. استفاده از این تبلیغات می تواند به صورت هدفمند باشد و شما با پرداخت هزینه منطقی و درستی می توانید برای تعدادی و یا تمام کلمات کلیدی مورد نظر به صورت کاملا کنترل شده به معرفی سایت خود و دریافت کلیک بپردازید.
  5. اشتراک گذاری مطالب: از سرویس های موجود همانند ایمیل مارکتینگ ، تبلیغات کلیکی، Share کردن مطالب در شبکه های اجتماعی و مواردی از این دست استفاده کنید تا ترافیک سایت خود را افزایش دهید.
  6. ایجاد بک لینک: پیدا کردن سایت هایی که به سایت شما لینک بدهند. اگر سایت هایی که به درستی کار خود را انجام می دهند و شناخته شده باشند، به سایت شما لینک بدهند، باعث افزایش اعتماد و کیفیت سایت شما شده و به موتورهای جستجو کمک می کند تا حیطه ی کاری شما را بهتر بشناسند. ایجاد بک لینک رایگان و پولی باید با تولید مطالب اصیل و تعاملی با یکدیگر پشتیبانی شود زیرا کاربران به دنبال محتوای با کیفیت می گردند. توجه کنید که سایت هایی که انتخاب می کنید هرچه دارای دامین اتوریتی (Domail Autority) بالاتری باشند کیفیت لینک قوی تری را به شما اختصاص می دهند. شما می توانید با استفاده از ابزار بررسی دامین اتوریتی این امتیاز مهم را برای وب سایت خود و یا هر وب سایت دیگری مشاهده کنید.
  7. بهینه سازی وب سایت از نظر لینک دهی داخلی: لینک های داخلی وجود دارد که صفحاتی از سایت شما را به صفحات دیگر از سایت شما مربوط می کند. لینک سازی ذاخلی نیز یک تکیک مفید است زیرا کاربر را بیشتر با سایت شما آشنا می کند و موجب می شود که کاربر بیشتر در سایت شما بماند. این کار می تواند به بهبود رتبه الکسای سایت کمک کند.
  8. یافتن کلمات کلیدی رقیبانتان که ترافیک زیادی را جذب می کند: با یافتن این کلماتی که میزان ترافیک قابل توجهی برای رقیبانتان به ارمغان آورده، شما نیز می توانید روی آنها سرمایه گذاری کنید و حتی تبلیغات کلیکی (PPC) برای آنهاانجام دهید (با استفاده از این کلمات و گوگل ادوردز، ترافیک به سمت سایت خود جذب کنید.) مطمئنا با جذب ترافیک بیشتر شاهد بهبود رتبه سئوی سایت خود خواهید بود. بدین منظور می توانید از ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی از مجموعه ابزارهای رایگان سئویی تاپ ادورت استفاده کنید. همچنین می توانید با خرید اکانت کیورد پلنر از امکانات بی نظیر این ابزار استفاده کنید.
  9. استراتژی بازاریابی رقیبانتان را بیابید:حتما سعی کنید استراتژی های رقیبانتان را بشناسید. تحقیق کنید که به ازای کدام کلمات و عبارات، ورودی های قابل توجهی دارند؟ عموم ورودی ها از چه طریقی است؟ موتورهای جست و جو گر و یا شبکه های اجتماعی یا لینک مستقیم؟ این اطلاعات می تواند شما را در بهبود اهدافتان بیشتر و بیشتر یاری کرده و با افزایش جذب خواننده موجبات بهبود رتبه الکسا ارا برای شما فراهم سازد.

بهبود رتبه الکسا

  1. روش های مختلف سئو را بر روی سایت خود امتحان کنید: سئو مهم ترین روشی است که زمان و توجه زیادی می خواهد و بیشترین تاثیر را بر کاهش رتبه الکسا دارد سئو علاوه بر افزایش رتبه الکسا به جذب مشتریان دائمی و حفظ آنها نیز کمک می کند. به بیانی دیگر هرچه رتبه سئو وب سایت شما بهتر باشد جذب خواننده بیشتری خواهید داشت و در نتیجه رتبه الکسای شما بهبود پیدا می کند.
  2. افزایش زمان ماندگاری کاربران در یک صفحه از سایت: شما باید مطالب مفید و درست و مفصلی در صفحه وب سایت خودتان نوشته باشید. نوشته شما باید شامل عکس و عناصر گرافیکی باشد تا خواننده را از مطالعه خسته نکند. همچنین می توانید با ایجاد ابزارها و گراف هایی خوانندگان را در صفحه وب سایت خودتان نگه دارید. این میزان ماندگاری کاربر در اصل Time On Site نام دارد. سعی کنید حتما کاربران را به خصوص در ابتدای مطالعه مطلب در صفحه خود با مطالب جذاب نگاه دارید و آنها را علاقه مند به مطالعه ادامه مطلب نمایید.
  3. ایجاد Alexa Toolsbar: می توانید محتوایی تولید کنید که برای افرادی که تولزبار الکسا (Alexa Toolsbar) دارند جالب باشد.!!! دریافت بازدید از سمت کاربرانی که نوار ابزار الکسا را دارند روی بهبود رتبه الکسا تاثیر دارد. به همین دلیل می توانید موضوعاتی را برای محتواهای خود هدف قرار دهید که مورد علاقه وب مستر ها است. زیرا وب مسترها کسانی هستند که ممکن است این نوار ابزار را داشته باشند.
  4. افزایش تنظیمات سئوی داخلی: حتما برای تمامی صفحات و به خصوص مقالات خود کلمه کلیدی ، متاتگ دیسکریپشن و تگ عنوان را به گونه ای خواننده پسند نگارش کنید تا خواننده پس از مشاهده آنها بر روی وب سایت شما کلیک کرده و آن را مطالعه نماید. همچنین حتما برای تمامی تصاویر خود از alt tag استفاده کنید تا گوگل با افزایش مولفه Image’s SERP باعث نمایش بیشتر عکس های شما شده و در نتیجه عکس های شما را بهبود ببخشد.
  5. نوشتن مطلب در مورد الکسا: در مورد الکسا و سئو مطلب بنویسید. الکسا برای ترافیکی که از سمت وب سایت شما به وب سایت الکسا هدایت شود ارزش زیادی قائل است. در نتیجه پیشنهاد می شود حتما از این موضوع استفاده کنید.
  6. اشتراک در خبرنامه: یک فرم اشتراک خبرنامه باعث می شود ترافیک سایت شما افزایش پیدا کند. این کار به سادگی امکان پذیر است. یکی از محبوب ترین سیستم های اتوماسیون ارسال ایمیل، mailchimp است که می توانید از آن استفاده کنید.
  7. ثبت وب سایت در الکسا: وب سایت خود را در الکسا ثبت کنید. به alexa.com رفته و یک حساب کاربری ایجاد کنید. به یکی از روشهای زیر عملیات تایید هویت را انجام دهید. البته این موضوع به شما رتبه دقیق تری از الکسای وب سایت ارائه می دهد اما شامل صرف هزینه است.
  • متد یک: فایل تایید الکسا را در پوشه اصلی وب سایت خود قرار دهید.
  • متد دو: آی دی الکسا (Alexa ID) را در صفحه اصلی قرار دهید.
  • متد سه: تایید هویت از طریق گواهی معیارهای سایت (فقط در نسخه الکسا پرو)

راه سریع کاهش رتبه الکسا !!!

برای کاهش رتبه الکسای خود به خصوص به صورت ماندگار حتما روش هایی که در قسمت پیشین پیشنهاد گردید را دنبال کنید. اما اگر بنا به هر دلیلی به دنبال کاهش سریع رتبه الکسا هستید می توانید یکی از سه راه زیر برای ” کاهش رتبه الکسا با ارسال بازدید ” ، استفاده کنید. البته این موارد چندان توصیه نمی گردد.

  1. نوار ابزار الکسا یا همان Alexa Toolbar را برای مرورگرهای خود دانلود کنید.
  2. با کلیه مرورگرهایی که بر روی سیستم شما نصب است وارد سایت Page Reboot شوید و پس از وارد کردن آدرس صفحه دلخواهی از سایت، فاصله زمانی را حداقل روی ۶۰ ثانیه تنظیم کنید.
  3. هر ۱۵ دقیقه آدرس آی پی یا کشور را در فیتلر شکن خود تغییر دهید و اتصال آن را مجددا راه اندازی کنید تا آدرس آی پی شما تغییر کند.
  4. از یک سرویس بوست الکسا مانند RankBoostUp استفاده کنید.

پیشنهاد تاپ ادورت جهت بهبود رتبه الکسا چیست؟

پیشنهاد تاپ ادورت برای کاهش رتبه الکسا ایران و جهان ، این است که پیوسته برروی وب سایت خود کار کنید و سعی کنید تمامی کلمات کلیدی مربوط به کارتان را در مطالب خود استفاده کنید و در ضمن حتما از گوگل ادوردز و سئو استفاده کنید زیرا مهمترین نقش را در بهبود رتبه الکسا دارند.
مجموعه ای از خدمات بهبود وضعیت سایت برای شما فراهم کرده ایم. همگی آنها را می توانید در صفحه زیر مشاهده کنید.

در موضوعات مربوط به حوزه سئو مطمئنا سخن ها عاری از نقصان نیست. باعث افتخار است تا در انتهای همین پست نظر خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات مهم و پر تکرار

در این قسمت به چند سوال مهم در رابطه با الکسا پاسخ خواهیم داد

ده سایت برتر الکسا چه سایت هایی هستند؟

در این قسمت نام 10 سایت برتر دنیا از نظر رتبه الکسا را به شما خواهیم گفت.

  1. Google
  2. YouTube
  3. Tmall
  4. Baidu
  5. Facebook
  6. QQ
  7. Sohu
  8. Taobao
  9. Login.tmall.com
  10. Yahoo

به طور مثال در تاریخ نگارش این مقاله وب سایت های زیر در ایران صاحب جایگاه های برتری بوده اند.

  • رتبه دوم الکسا ایران : سایت آپارات (aparat.com)
  • رتبه سوم الکسا ایران: سایت دیجی کالا (Digikal.com)
  • رتبه چهارم الکسا ایران: سایت ورزش 3 (Varzesh3.com)

علت نوسان عجیب رتبه الکسا چیست؟

این مورد را در نظر بگیرید که وب سایت های دیگر بر روی بهبود رتبه الکسای خود کار میکنند. از آنجایی که تمام این وب سایت ها همراه شما در یک رده بندی سنجیده می شوند این بدیهی است که در صورت کاهش فعالیت شما ، رتبه الکسای وب سایت شما با شدت بیشتری افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین وب سایت هایی هستند که جدیدا به لیست رقبای شما نزدیک می شوند و نباید از آنها غافل شد.

بازه زمانی به روز رسانی رتبه الکسا چند روز است؟

بر اساس بیان خود الکسا داده های رتبه سایت های مختلف را روزانه به روز رسانی می‌کند. در نتیجه پیشنهاد می شود که به صورت روزانه برای بهبود و کاهش رتبه الکسا وب سایت تلاش کنید. البته پیشنهاد می شود که در کنار رتبه الکسا از طریق کنسول جستجو گوگل ورودی های خود را پایش کنید و با وضعیت الکسای خود مقایسه کنید.

آیا الکسا برای ساب دامین هم رتبه اعلام می‌کند؟

باید بگوییم خیر! الکسا تنها برای دامنه اصلی سایت، رتبه را محاسبه و اعلام می‌کند. در نتیجه رتبه جداگانه ای برای ساب دامین ها محاسبه نمی گردد. توجه کنید که رتبه بیان شده برای کل وب سایت شماست و الکسا رتبه مجزایی برای صفحات مختلف سایت ارائه نمی دهد. به عبارت بهتر تنها رتبه صفحه اصلی از دامنه اصلی سایت شما منظور می‌شود. البته یک مورد استثنا نیز در این باره وجود دارد. اگر الکسا به درستی متوجه شود که شما بر روی ساب دامینی از یک دامنه اصلی بزرگ اشتراکی سایت خود را قرار داده اید، رتبه مجزایی برای آن اعلام می‌شود. به طور مثال برای وب سایت بلاگفا که یک وبلاگ ساز است برای خود یک رتبه الکسای جداگانه دارد. حال آنکه رتبه برای هریک از زیردامنه های آن به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد.

روش های افزایش ترافیک سایت

برخی از رتبه های الکسا و میزان بازدید صفحه ی وب سایت مربوط به آنها:

مهم ترین مورد برای رتبه الکسا، نصب تولبار الکسا روی مرورگر می باشد. یعنی در آمار افرادی ثبت می شوند که دارای تولبار الکسا باشند.

  1. رتبه 100000 : 100 الی 150 بازدید کننده در هر روز
  2. رتبه 50000 : 250 الی 300 بازدیدکننده در هر روز
  3. رتبه 20000 : 400 الی 500 بازدیدکننده در هر روز
  4. رتبه 10000 : 700 الی 800 بازدیدکننده در هر روز
  5. رتبه 5000 : 1400 الی 1600 بازدیدکننده در هر روز

بازدید : 136
سه شنبه 25 شهريور 1399 زمان : 10:53

  • ترافیک وب سایت چیست؟
  • اهمیت افزایش بازدید سایت چیست؟
  • الکسا چیست و چه ارتباطی با افزایش بازدید سایت دارد؟
  • راهکارهای قطعی افزایش بازدید و ترافیک سایت کدامند؟
  • در مقاله “افزایش ترافیک سایت” ، پاسخ تمامی سوالات فوق را خواهید یافت.

    ترافیک وب سایت چیست؟

    ترافیک وب سایت چیست و چگونه می توان آن را تفسیر نمود؟

    تعریف: ترافیک وب سایت، به کاربران وب که از یک وب سایت بازدید می کنند اشاره دارد. ترافیک سایت بر اساس بازدیدها اندازه گیری می شود و گاهی اوقات “نشست” نامیده می شود. به عبارتی دیگر نشست همان تعداد ورودی ها به سایت بوده و مرسوم ترین روش برای اندازه گیری میزان تاثیر گذاری کسب و کار آنلاین در جذب مخاطبین می باشد. امروزه دغدغه هر مدیر سایتی افزایش ترافیک سایت خود می باشد زیرا این کار باعث افزایش رتبه سایت و همچنین بهبود رتبه الکسا می شود.

    هنگامی که تجارت الکترونیک در دهه 1990 آغاز شد ، معیار ترافیک سایت برای اولین بار به عنوان مهمترین معیار تعیین محبوبیت وبسایت شناخته شد. به دلیل آن که هنوز معیارهای دیگری برای سنجش موفقیت آنلاین وجود نداشت. به همان نسبت که بازاریابان دیجیتال به طور منظم کار می کردند، تجزیه و تحلیل عملکرد وب سایت نیز بسیار پیچیده تر می شد.

    – کاربران چه مدت زمانی در صفحه می مانند؟ درصورتی که کاربران پس از چند ثانیه سایت را ترک کنند , ارائه مقدار بسیار زیادی از ترافیک تقریبا بی معنی است. معیارهایی مانند نرخ جست و جو و زمان در صفحه، تصویری از نحوه رفتار کاربران را نشان می دهد.

    – چند درصد از کاربران یک خرید انجام دادند؟ برای شکوفایی یک کسب و کار آنلاین به مخاطب بزرگی نیاز داریم. اما احتیاج داریم که مخاطبینمان حقیقی باشند. تخمین بزنیم که چند نفر از کاربران از محصولات خریداری می کنند، که معمولا با نرخ تبدیل تعیین می شود. موضوع بیان شده همچنین نشان می دهد که آیا فروشگاه مبتنی بر تجارت الکترونیک به طور موثری بازاریابی محصولات خود را ارائه می دهد یا خیر؟!

    اهمیت افزایش بازدید سایت چیست؟

    امروزه در بسیاری از حوزه ها ردپای تکنولوژی مشاهده می شود. رشد و پیشرفت در تکنولوژی، به کارگیری ابزار های جدید و به روز شدن نیازمندی ها اهمیت طراحی و استفاده از یک بستر امن و مناسب را بیشتر کرده است. وب سایت ها و شبکه های اجتماعی، بستری مناسب و در دسترس جهت معرفی و ارائه خدمات و محصولات متنوع به مشتریان می باشند. حال هر چقدر میزان استفاده کاربران از سایت و بازدید آنها از مطالب ارائه شده در وب سایت بیشتر باشد، میزان فروش و سود آوری بیشتر خواهد شد.

    از دیگر اهمیت های پر بازدید بودن یک سایت، کاهش رتبه الکسای سایت می باشد. همین امر خود منجر به اعتلای اعتبار سایت در موتور های جست و جو و بهبود وضعیت سئوی سایت می گردد.

    امیت افزایش بازدید سایت

    الکسا چیست و چه ارتباطی با افزایش بازدید سایت دارد؟

    الکسا یک ابزار تحت وب است که با آدرس alexa.com قابل دسترس همگان میباشد. کار اصلی این شرکت تعیین رتبه سایت ها است. الکسا اطلاعات مربوط به وبسایت مانند تعداد ورودی های سایت، کلمات و عبارات تحت جست و جو، آمار ورود به سایت و همچنین بک لینک های ثبت شده برای یک وب سایت را نگه داری میکند. طبق این آمار رتبه سایت تعیین میگردد.

    الکسا سایت شما را بر دو مبنا رتبه بندی میکند، اول در مقیاس جهانی با دیگر سایت ها، دوم در مقایسه با رقبای داخل کشورتان. البته ذکر این نکته ضروری است که بسیاری از خدمات الکسا با خرید اکانت الکسا در دسترس خواهد بود.

    شما میتوانید با نصب افزونه روی مرورگرتان رتبه الکسای سایت ها را مشاهده کنید اما پیشنهاد ما به شما ابزار بررسی رتبه الکسای تاپ ادورت میباشد که به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

    اهمیت بهبود رتبه الکسا

    رتبه الکسا هم برای بازدید کنندگان و کاربران سایت و هم برای رقیبان شما ارزشمند است. بدین صورت که اگر فردی تقاضای تبلیغات در سایت شما را داشته باشد، ابتدا اعتبار و میزان بازدید سایت شما را در سایت الکسا می سنجد و سپس تصمیم خود را عملی می کند. پس بهبود رتبه ی الکسا به نحوی منجر به شناخته شدن و دیده شدن سایت شما می گردد. از طرفی افزایش بازدید سایت، به عنوان یک سرمایه برای گرداننده های سایت به شما می آید.

    هشت روش قطعی افزایش بازدید وبسایت – طراحی داخلی سایت

    اگر شما از یک بازاریاب و یا یک مالک کسب و کاری سؤال کنید که چه چیزی در جهان بیشتر از همه برای او خوشایند است، به احتمال زیاد جوابی که به شما می دهد “داشتن مشتری بیشتر” است. در اغلب مواقع، در لیست دلخواه کسب و کارمان بعد از یافتن مشتری، رسیدن به چه چیزی مد نظر است؟ قطعاً بازدید بیشتر و افزایش ترافیک سایت. راه های بسیار زیادی برای افزایش بازدید وبسایت شما وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به ۲۵ روش افزایش بازدید وبسایت نگاهی بیندازیم که شامل چندین روش رایگان است.

    ایجاد محتوای جدید و ابتکاری

    دیگر نمی توان با مطلب تکراری، ترافیک سایت را افزایش داد. آن دوران دیگر تمام شده است و همچنین موتورهای جستجو به محتوای کپی شده، بسیار حساس هستند. جریمه سایت هایی که مطالب کپی منتشر می کنند، کاهش رتبه آنها و کاهش بازدیدکننده هایشان است. پس سعی کنید مطلبی که انتشار می دهید، کاملا خلاقانه و جدید باشد تا هم بازدیدکنندگان جذب شوند و هم رتبه سایت در موتورهای جستجو بهتر شود. سعی کنید بند اول را به گونه ای بنویسید که خواننده را مجاب به خواندن ادامه مطلب کند. همچنین از غلط های املایی به شدت پرهیز کنید.

    هر سایت بسته به حوزه فعالیت خود باید مقالات مرتبط را ارائه دهد. برخی از این موضوعات دارای اهمیت بیشتر و اعتبار بیشتر بین مخاطبان است. شما با شناسایی این موضوعات و استفاده از کلید واژه های پر بازدید در تهیه مقالات، می توانید رشد به سزایی در میزان بازدید از سایت ایجاد نمایید. استفاده از گوگل ترندز و گوگل وبمستر تولز می تواند کمک شایانی در جهت شناسایی کلمات کلیدی بنماید. یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر داشت این است که محتوای منتشر شده در سایت نباید تکراری و کپی شده باشد.

    حرفه ای و جذاب داشته باشید

    سعی کنید تا محیط و شکل کلی مطلب طوری باشد که خواننده را جذب کند. برای اینکار نکته های زیر را رعایت کنید:

    1. از تصاویر مربوط به نوشته استفاده کنید.

    2. تصاویر متعادل استفاده کنید بصورتی که نه خیلی کم کیفیت باشد و نه خیلی باکیفیت که بارگیری آن زمان ببرد.

    3. اندازه و ابعاد تصویر مناسب نوشته باشد.

    4. تبلیغ های اضافی را در صفحه قرار ندهید. (اعصاب خواننده را با نمایش مطالب بی ربط خرد نکنید!)

    5. از CSS3 استفاده کنید. (منظور زیباسازی متن و رنگ و لعاب بخشیدن به آن است)

    خبرنامه داشته باشید

    یکی از روش های کاربردی و متداول جهت افزایش بازدید واقعی وب سایت، ارسال پیام به آدرس ایمیل ثبت نام کنندگان در سایت می باشد. این پیام می تواند حاوی اخباری از جمله بارگذاری یک مقاله جدید در سایت باشد. اگرچه در این روش هیچ بازدید کننده جدیدی به سایت اضافه نمی شود اما منجر به عدم کاهش بازدید کننده می شود. همچنین این کار یک حس تعهد نسبت به سایت در کاربر ایجاد می کند.

    بازدید کننده مشتاق این است که خبرهای جدید سایت و مطالب جدید برای او ایمیل زده شود. با این کار افراد هرچند کم اما هر از گاهی به سایت شما سر میزنند. البته باید به گونه ای عمل کنید که مطالعه خبرنامه شما برای مشتریانتان خسته کننده نباشد.

    مانند مخاطبان خود فکر کنید

    زمانی که بازدیدکننده نوشته را بخواند و احساس کند که یک فرد مثل خودش این مطلب را نوشته، تاثیر زیادی بر وی دارد. این نکته در علم روانشناسی نیز ثابت شده است. پس سعی کنید مطالب شما مفید و مورد اعتماد عموم جامعه باشد و کاربران آن را تایید کنند.

    از وبلاگ استفاده کنید

    کابران وبلاگ را دوست دارند، چون مطالب آن کوتاه و کامل است و معمولا وجود آن سبب بالا رفتن ترافیک سایت می شود.

    دسته بندی و فهرست مناسبی داشته باشید

    فهرست مناسبی داشته باشید تا کاربر به راحتی بتواند به مطالب مختلف دسترسی داشته باشد و همچنین دسته بندی شما باید مشخص، واضح، در دسترس، و کامل باشد. این موضوع تاثیر بسیار فراوانی در افزایش ترافیک سایت خواهد داشت.

    از آمار گوگل آنالیتیکس استفاده کنید

    استفاده از آمار های گوگل آنالیتیکس باعث می شود که نقاط ضعف و قوت سایت خود را پیدا کنید و نقاط ضعف را برطرف کنید. شما می توانید صفحات قوی را شناسایی کرده و قوی تر کنید و صفحات ضعیف را نیز اشکال یابی کرده و برای افزایش قدرت آنها اقدام کنید. پیشنهاد میکنیم از وب مستر نیز غافل نشوید!

    از لینک های داخلی استفاده کنید

    در مطالب و نوشته های خود از لینک های داخلی استفاده کنید، یعنی اگر کلمه یا عبارتی در نوشته به کار برده اید که در مورد آن، در صفحه ای دیگر از سایت مطلب دارید، آن کلمه و یا عبارت را به آن صفحه (که در مورد آن کلمه یا عبارت است) لینک کنید. بهترین نمونه برای این موضوع سایت ویکی پدیاست که هر کلمه مرتبط به صفحه مربوطه لینک شده است.

    25 روش قطعی افزایش بازدید وبسایت – خارج وب سایت

    انجام تبلیغات

    این مورد بسیار واضح و شفاف است و قصد داریم در ابتدای کار به این روش نگاهی بیندازیم. به طور کلی جستجوی پولی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و نمایش تبلیغات از بهترین روش ها برای جذب مخاطب هستند.

    برای این کار، نشان تجاری و یا برند خود را بسازید و سایت خود را در معرض عموم قرار دهید. راهبرد ها و استراتژی های پرداخت کسب و کارتان را زمان بندی کنید تا به اهداف خود دست پیدا کنید. آیا خواهان افزایش ترافیک سایت خود هستید یا در جست و جوی افزایش تبادلات؟

    هر کانال پولی جوانب مثبت و منفی مخصوص به خود را دارد. پس قبل از اینکه به کارت اعتباری خود دست بزنید لازم است درباره اهدافتان با دقت فکر کنید. اگر شما فکر می کنید بازدید بیشتر از سایت در فروش بیشتر تأثیرگذار است، احتیاج به هدف گذاری روی کلمات کلیدی دارید تا فروش تجاری بیشتری داشته باشید. بله، رقابت بر سر عبارات جست و جو بسیار شدید و حتی (گران) است؛ اما نتیجه نهایی که در آخر کار حاصل می شود به ارزش آن می افزاید.

    فعالیت موثر در شبکه های اجتماعی

    امروزه شبکه های اجتماعی در بین افراد جایگاه خود را پیدا کرده اند و کمتر کسی را می بینید که از شبکه های اجتماعی استفاده نکند، لذا استفاده از آن نقش فراوانی در افزایش ترافیک سایت دارد. این که فقط تولید محتوا کنید و امیدوار باشید که مردم آن را پیدا کنند، کافی نیست. شما مجبور هستید که در این زمینه فعال باشید. یکی از بهترین روش ها برای افزایش بازدید وب سایت، استفاده از شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری محتوای شماست.

    افزایش ترافیک سایت

    به طور مثال شبکه اجتماعی توییتر برای لینک های کوتاه، مبهم و جذاب بسیار مناسب و ایده ال است. در حالی که در سازوکار گوگل پلاس این امکان وجود دارد که به طور اختصاصی کلمات شما جست و جو شده و محتوایتان در این شبکه اجتماعی نمایش داده شود. کاربران از این طریق وارد سایت شما می شوند و افزایش بازدید وبسایت شما رقم می خورد.

    یا شما دارای اکانت توییتر هستید؟ پس با استفاده از هشتگ های مرتبط، به گروه های بحث و تبادل نظر ملحق شوید. آیا مخاطبان شما در پست های فیسبوک نظر دهی می کنند؟ به سؤالات پاسخ می دهند و به دیگر افرادی که در صفحه شما نظر می دهند ملحق می شوند؟

    هیچ چیزی به اندازه استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان یک کانال انتشاری در بازدید از سایت شما مؤثر نیست. پس، از شبکه های اجتماعی که با هدف تعامل با مردم طراحی شده، غافل نشوید و از فرصت رایگان ایجاد شده توسط آن ها به خوبی استفاده کنید.

    حال اقدامات مربوط به شبکه های اجتماعی، برای بهبود رتبه سایت را برای شما عزیزان شرح می دهیم:

    1. سعی کنید برای سایت خود شبکه های اجتماعی مختلف را بسازید و لینک پیوستن به آنها را در سایت خود قرار دهید.
    2. مطلب هایی که در سایت خود منتشر می کنید را در شبکه های اجتماعی خود نیز به اشتراک بگذارید.
    3. سعی کنید دکمه ی پیوستن به شبکه های اجتماعی به صورت ابزار در همه صفحات سایت وجود داشته باشد.
    4. از فیسبوک، توئیتر، گوگل پلاس و لینکدین حتما استفاده کنید، چون محبوب ترین ها برای موتورهای جستجو هستند.
    5. از کانال تلگرام حتما استفاده کنید چون اکثر مردم ایران از تلگرام استفاده می کنند.
    6. هر مطلبی که در سایت خود منتشر می کنید، حتما در کانال تلگرام خود نیز به اشتراک بگذارید.

    ایجاد تنوع در محتوا

    علی رغم عواملی که به آن معتقد هستید و باور دارید، هیچ فرمول خاصی برای موفقیت در بازاریابی محتوا وجود ندارد. به همین دلیل، تا جایی که مقدور است و امکان جذاب شدن محتوا وجود دارد، در اندازه و نوع محتواهایتان تفاوت ایجاد کنید، تا برای کاربران از هر قشری مناسب جلوه کند.

    برای اثر گذاری بیشتر، محتواهای مبتنی بر خبر یا پست های خبری با محتوای بسیار طولانی (همانند یک فیلم یا نمایش بصری) و اطلاعات و داده ها و نمونه های داده محور را کوتاه تر کنید.

    عنوان قوی بنویسید

    سرفصل ها یا هدینگ ها یکی از مهم ترین قسمت های محتوای شما به حساب می آیند. بدون داشتن سرفصل گیرا، پست ها و محتواهای کامل ترین وبلاگ ها نیز نخوانده باقی خواهند ماند. پس بهتر است در هنر سرفصل نویسی، ماهر شوید.

    به عنوان مثال نویسنده ها در اغلب مواقع در رسانه خبری “BuzzFeed”و”Upworthy” بیش از 20 عنوان برای مطالب در نظر میگیرند و پس از تحلیل و بررسی و یکی از آن ها را انتخاب می کنند. این کار به طور حتم منجر به افزایش بازدید سایت خواهند شد. بنابراین قبل از اینکه بخواهید محتوای خود را منتشر کنید، درباره انتخاب عنوان آن خوب فکر کنید.

    به صفحات سئو شده توجه داشته باشید.

    بهترین و موثر ترین روش برای بالا بردن ترافیک، بهینه سازی سایت و یا همان سئوی سایت می باشد. اگر شما بتوانید سئوی محتوای تولیدی و سایت خود را بالا ببرید، موتور های جست و جو به راحتی سایت شما را در دسترس مخاطبان قرار می دهند. جالب است بدانید محتوای سئو شده اصلی ترین و مهم ترین سرمایه یک سایت به شمار می آید. پس تا حدی که امکان دارد سعی کنید محتوایی در محتوای ارائه شده در سایت خود اصول و قواعد سئو را رعایت کنید.

    افزایش بازدید سایت

    فکر می کنید که سئو از بین رفته است؟ مجدد فکر کنید. بهینه سازی سایت و محتواها، هنوز برای موتورهای جستجو یک فعالیت ارزشمند و ارزنده به شمار می رود.

    • آیا متن جایگزین تصاویر را اضافه کرده اید؟
    • آیا برای محتواهای جدید لینک های داخلی ایجاد کرده اید؟
    • در مورد توضیحات متا چه می دانید؟

    بهینه سازی برای پیج های سئو شده نیاز به سپری شدن زمان و یا دوره خاصی ندارد و می تواند به افزایش ترافیک سایت بیانجامد.

    بر روی کلمات کلیدی بلند هدف گذاری کنید

    آیا انتخاب کلمات کلیدی هدفمند و ویژه را بر اساس جنبه های مهمی که دارند، انجام داده اید؟ اکنون زمان آن رسیده است که بر روی کلمات کلیدی بلند هدف گذاری کنید. کلمات کلیدی بلند، انتخاب اکثر جستجو کنندگان در اینترنت می باشد. اگر شما از کلمات کلیدی بلند به عنوان بخشی از جست و جوی پولی و یا برای سئو سازی کلمات استفاده نکنید، بدین معنی است که همه چیزتان را ازدست داده اید.

    شروع وبلاگ نویسی مهمان (قرار دادن پست در سایت های مرتبط با سایت های شما)

    علی رغم آن چیزی که شنیده بودید، وبلاگ نویسی مهمان از بین نرفته است.

    تأمین کردن یک پست مهمان در یک سایت مشهور و یا معتبر می تواند باعث افزایش بازدید وبسایت شما شود و به شما کمک خواهد کرد که نام تجاری خود را در یک معامله بسازید. لازم است بدانید، استاندارهای وبلاگ نویسی مهمان در طول هجده ماه گذشته به طور اساسی تغییر کرده اند. همیشه تاکتیک ارسال پست به صورت اسپم با مجازات های سخت گوگل همراه است. پس با هوشیاری به راهتان ادامه دهید.

    علاوه بر انتشار پست میهمان، شما می توانید پست های خود را به صورت رایگان در سایت اخبار رسمی نمایش دهید. این سایت در زمینه ی بازنشر محتواهای تولید شده در انواع مختلف سایت ها فعالیت می کند.

    دیگران را به عنوان نویسنده مهمان در سایتتان دعوت کنید

    وبلاگ نویسی مهمان یک خیابان دوطرفه است. علاوه بر اینکه شما محتوا را در وبلاگ های دیگر پست می کنید، از دیگران نیز دعوت کنید تا محتواهای خودشان را در سایت و یا وبلاگ شما منتشر کنند.

    اشتراک گذاری پست ها و لینک دهی آن ها و شما به سایت های متقابل، همانند یک مهمان است که باعث می‌شود خوانندگان جدیدی وارد سایت شما بشوند. اطمینان حاصل کنید که پست هایتان با کیفیت بالا و دارای محتوای اصلی و بدون لینک های اسپم باشد. زیرا گوگل راه فعالی را در شناسایی محتواهای بی کیفیت در وبلاگ نویسی مهمان در پیش گرفته است.

    به ورودی از بک لینک ها اهمیت دهید

    برای دریافت بک لینک از سایت های دیگر، روش رسمی و مورد پسند گوگل این است که با آن ها رایزنی کنید تا از سایتشان به شما بک لینک دهند (نه خرید بک لینک یا خرید بازدیدکننده برای سایت)؛ یا این که با آن ها تبادل لینک کنید. در نهایت امر نتیجه کار این خواهد بود که یک محتوا در سایت مهمان که حاوی لینک های ارجاعی به سایت شماست، ایجاد می شود. اما اگر کاربران آن سایت بر روی بک لینک ایجاد شده کلیک نکنند این کار چه فایده خواهد داشت؟ الگوریتم های گوگل به خوبی متوجه لینک های منفعل می شوند و آن ها را ناکارآمد می دانند.

    به جای اینکه سایت های دیگر را متقاعد کنید که به شما بک لینک دهند (یک فرآیند خسته کننده و دارای پیچیدگی زمانی)، محتوایی بسازید که خواهان واقعی لینک دادن باشد.

    کشف کنید چه نوع لینک هایی، به مقدار بسیار زیادی ترافیک ارجاعی ارسال می کنند و نحوه دریافت آن ها در این پست چگونه است.

    افزایش ترافیک وبسایت

    محتوای پست هایتان را در لینکدین به اشتراک بگذارید

    لینکدین خیلی بیشتر از یافتن شغل اهمیت دارد. بزرگترین شبکه اجتماعی حرفه ای دنیا در حال حاضر یکی از ارزشمند ترین شبکه هایی است که محبوبیت خود را حفظ نموده است. برای اثرگذاری بهتر، شما باید محتوای خود را بر اساس یک قانون خاص و به طور منظم در لینکدین به اشتراک بگذارید. انجام این کار باعث افزایش بازدید وبسایت شما می شود.

    ترافیک وبسایت

    پیاده سازی طرح schema microdata

    میکرودیتا تگی است که با استفاده از آن می توانید یک سری اطلاعات را به موتور های جست و جو بفهمانید که توسط سایت schema تعریف شده است.

    تگ های میکرودیتا کار را برای ربات های موتور های جست و جو آسان می کنند و باعث می شوند صفحات شما راحت تر برجسته و بروز شود. استفاده از schema برای سئوی سایت همانند استفاده از یک چرخ دنده غنی برای سایت است که باعث بهبود رتبه بندی کلیک بر روی سایت می شود.

    با رهبران متفکر در عرصه صنعت مصاحبه و گفت و گو کنید

    آیا فکر می کنید که مصاحبه صرفاً مختص اعضاء مجامع بزرگ است؟ قطعاً شگفت زده خواهید شد وقتی که مشاهده کنید تعداد بسیار زیادی از مردم مشتاق صحبت با شما هستند. البته تنها در صورتی ممکن است که این تقاضای دوطرفه صورت بگیرد. برای این کار در ابتدا برای رهبران متفکر در صنعت کسب و کار یک ایمیل ارسال کنید و از آن ها تقاضا کنید که خواهان مصاحبه و گفت و گو با آن ها هستید. در آخر مصاحبه انجام گرفته را در وبلاگتان منتشر کنید.

    نه تنها به رسمیت شناختن نام آن ها باعث تقویت و افزایش بازدید وبسایت شما می شود، بلکه مصاحبه شونده نیز محتوای مصاحبه را در سایت خود و یا در مکان هایی دیگر به اشتراک می گذارد و این کار به گستردگی هر چه بیشتر این روش دامن می زند.

    از بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ) غافل نشوید

    بسیاری از مشاغل بر روی جذب مشتری متمرکز می شوند و به واسطه بازاریابی محتوا بسیاری از ابزار های سنتی را فراموش می کنند. بازاریابی ایمیلی یک ابزار قدرتمند محسوب می گردد. حتی یک انفجار ایمیلی نسبتاً موفق (ارسال انبوه ایمیل)، می تواند رشد کم، ولی قابل قبولی بر روی تقویت ترافیک و افزایش بازدید وبسایت شما داشته باشد.

    مواظب باشید در هر باری که سایتتان را بروزرسانی می کنید، با ارسال ایمیل های بی وقفه بمباران ایجاد نکنید. با ایمیل های بی رویه مزاحم کاربران نشوید. همچنین از بازاریابی دهان به دهان یا حضوری، به خصوص هنگامی که مشتریان خاص و ویژه ای خواهان محصولات شما هستند نیز چشم پوشی نکنید.

    ارسال یک ایمیل یادآوری با متنی دوستانه، زمانی که محصول جدیدی به کسب و کارتان افزوده شده، برای جلب مشتری کافی است. این کار نیز منجر به افزایش بازدید وبسایت شما می شود.

    سایت خود را رسپانسیو طراحی کنید.

    روزهایی را سپری می کردیم که مرورگر های اینترنت با ابعاد صفحه نمایش خانگی کاربران تناسب لازم را داشت. امروزه بیشتر از قبل مردم برای استفاده از اینترنت از گوشی های تلفن همراه استفاده می کنند. شما نیز مجبور به استفاده از راهکاری هستید که بازدیدکنندگان سایت بر روی تمام صفحات سایت پیمایش کنند. با استفاده از این کار آن ها را به هر نقطه ای از سایت که خواهان شماست هدایت خواهید کرد.

    در این راستا اطمینان حاصل کنید که سایت شما قابل دسترسی برای عموم مردم است. همینطور حتما برای انواع گوشی های تلفن همراه و دیگر صفحه نمایش ها به آسانی قابل رؤیت باشد. حتی گوشی های هوشمند بسیار کوچک.

    اطمینان حاصل کنید که سایت شما از سرعت خوبی برخوردار است

    آیا حاظر هستید که ۳۰ ثانیه برای بارگذاری یک سایت صبوری کنید تا بتوانید آن را ببینید؟ من حاضر به صبوری نیستم.

    اگر وبسایت شما زمان زیادی را برای بازشدن صرف می کند، افزایش نرخ پرش باعث کاهش رتبه آن در گوگل خواهد شد. بنابراین باید اطمینان حاصل کنید صفحات وب سایت تا حد ممکن بهینه سازی شده اند.

    به اندازه فایل عکس ها که در سایت بارگذاری می شود توجه کنید. همچنین به ساختار صفحه و افزونه های third-party (برنامه های کوچکی هستند که به وب سایت اضافه می شوند تا قابلیت بیشتری را برای سایت شما رقم بزنند)، توجه داشته باشید. هرچه سایتتان سریع تر بارگذاری شود، طبیعتاً برای کاربر دلنشین تر است.

    ۲۵روش برای افزایش ترافیک وبسایت شما

    احساس اجتماعی بودن را پرورش دهید

    مردم دوست دارند که راجع به خاطرات و احساسات پرشوری که نسبت به مسائل مختلف حس می کنند، نظر بدهند. بنابراین ساخت یک جامعه اجتماعی مجازی در وبسایتتان می تواند مسیر بسیار خوبی برای آغاز گفت و گو باشد. همچنین باعث افزایش بازدید وبسایت شما شود.

    به عنوان مثال پیاده سازی یک سیستم ارسال نظر قدرتمند، می تواند مؤثر باشد؛ کامنت هایی که در فیسبوک گذاشته می شود و یا ساخت یک انجمن اختصاصی که در آن بازدید کننده ها سؤالاتشان را می پرسند، منجر به افزایش بازدید وبسایت شما خواهد شد.

    فراموش نکنید که در وبسایت شما بخش خط مشی و ضوابط استفاده از سایت، مانند رعایت آداب نزاکت و یا به طور مثال نپرسیدن سؤالات بی ادبانه که توسط برخی کاربران رخ می دهد، افزوده شده باشد.

    در بخش نظردهی گوش شنوا داشته باشید

    احتمالاً سایت های بسیار زیادی را بازدید کردید که بر اساس یک سری قواعد خاص، با حرفه شما مرتبط باشند. چه عاملی باعث شده که به گفت و گو با آن ها نپردازید؟

    با نام برند خودتان در سایت ها و وبلاگ های مرتبط نظر بگذارید. در نتیجه کاربران سایت مهمان با نام شما و نقطه نظر کاربردی شما آشنا می شوند و ممکن است از سایتتان بازدید کنند. در نهایت این عوامل باعث افزایش بازدید وبسایت شما و رسیدن به هدفتان می شود. پس توجه کنید که منزوی نشوید. ارتباط با سایت هایی که در حوزه کسب و کار شما هستند لازم و ضروری است؛ در این مسیر از انجام فعالیت های غیرحرفه ای نظیر ارسال هرزنامه (اسپم) به این سایت ها خودداری کنید.

    فزایش ترافیک وبسایت شما

    تجزیه و تحلیل داده هایتان را مورد بررسی قرار دهید

    تجزیه و تحلیل داده های گوگل (گوگل آنالیتیکس) یک منبع غیر قابل تخمین و فوق العاده با ارزش از داده ها و اطلاعات است. این داده ها در جنبه های مختلفی از سایت شما به شکلی کاملاً باورنکردنی و بسیار موثق قابل استفاده هستند. این اطلاعات در خصوص بازدید کنندگان و صفحات سایت شما می باشد.

    بر روی تجزیه و تحلیل داده ها تمرکز کنید و این اطلاعات را برای اهداف حرفه ای و راهبرد های محتوای وبسایتتان استفاده کنید. به صفحات و پست هایی که می خواهند محبوبیتشان را اثبات کنند توجه کنید. اطلاعات بازدید کننده های سایتتان را مورد بررسی قرار دهید و تحلیل کنید. بررسی کنید که به چه طریقی، در چه زمان و درچه مکانی بازدید سایت شما افزایش می یابد.

    محتوای وبسایتتان را به سایت های خبر خوان ارسال کنید

    در ابتدای کار یک عبارت سلب مسئولیت در ارتباط با کارهایی که کاربران بر روی سایت انجام می دهند و یا پست‌هایی که مشاهده می کنند قرار دهید. محتوای سایت خود را در سایت های خبرخوان منتشر کنید، اما در نظر داشته باشید که برخی از خبرخوان های حرفه ای از دریافت محتوای اسپم جلوگیری می کنند.

    ۲۵روش افزایش بازدید وبسایت

    در استراتژی محتوای وبسایتتان، انتشار یک ویدیو را در دستور کار خود قرار دهید

    همانطور که می دانید محتوای تصویری و متحرک جذاب ترین و پر مخاطب ترین نوع محتوا می باشد.داده ها نشان می دهد که نگهداری اطلاعات برای موارد بصری موردی ارجح تر از آن است که بخواهد صرفاً بر اساس متن باشد. با این کار توجه مخاطبتان را جلب و حفظ کنید. این عوامل باعث افزایش بازدید وبسایت شما در همان زمان می شود. ویدئو ها به سادگی قادر به بالا بردن بازدید سایت می شوند. برای تولید یک ویدئو لازم نیست هزینه ی گزافی را متحمل شوید یا یک کار بسیار دشوار را انجام دهید.

    برای ساخت یک کلیپ یا ویدئو فقط کافی است محتوای متنی سایت خود را در قالب یک پاورپوینت آماده سازید. سپس با استفاده از نرم افزار های مختلف فیلم برداری از صفحه از پاور پوینت در حال اجرا فیلم بگیرید. اگر مطلب آموزشی است، توصیه می شود همزمان به ارائه پاور پوینت مطالب به صورت خلاصه و شفاهی زیر صدای ویدئو باشد.

    این کار اثر گذاری و جذابیت ویدئو را بالا می برد و احتمال اینکه بازدید کننده ویدئو را به دیگر دوستانش معرفی کند بیشتر می شود. همچنین شما می توانید ویدئوی تولیدی خود را در سایت های آپارات، نمایش و تماشا به اشتراک بگذارید.

    ویدئو مارکتینگ

    در رقابت تحقیق کنید.

    اگر شما از نرم افزارهای شناسایی رقیبان همانند buzzsumo استفاده نمی کنید، به راستی که در وضع نامساعدی هستید. این سرویس ها، عملکرد های اجتماعی را از سایت های خاص جمع آوری می کنند. محتوای وبسایت ها، موضوعاتی را که با یک نگاه سریع برای مخاطبان و خوانندگان طنین انداز می شوند، فراهم می کنند.

    موضوعات استفاده شده در محتواها به شکل بسیار مهمی در رسانه های اجتماعی تکامل ایجاد می کنند.

    تلاش کنید تا بفهمید که مردم راجع به چه مسائلی صحبت و مطالعه می کنند؛ با در نظر گرفتن آن مسائل سر موضوعاتی از محتواهایتان رقابت کنید که موجب افزایش بازدید وبسایت شما می گردد.

    افزایش ترافیک وبسایت شما

    میزبانی از وبینارها (سمینارهایی که در بستر اینترنت انجام می شود)

    مردم علاقمند به یادگیری هستند و وبینارها بهترین جایگاه برای عرضه درایت و دانایی شما برای مخاطبانی که مشتاقانه منتظر شما هستند، محسوب می شوند. با یک گروه اجتماعی مؤثر و درحال ارتقاء همگام شوید. وبینارها یکی از بهترین روش ها برای افزایش بازدید وبسایت شما محسوب می شوند.

    یک ایمیل در هفته و یا زودتر از زمان و قبل از تشکیل وبینار برای مخاطبانتان ارسال کنید; همانند عبارت “آخرین شانس شما برای ثبت نام”، که در برخی از سایت هایی که حاوی خبر مهمی هستند، منتشر می شود. محتوای اصلی این ایمیل ها نیز یادآور روز وبینار باشد.

    اطمینان حاصل کنید که بیانات شما برای مشاهدات بعدی بایگانی می شود. وبینارتان را در رسانه های اجتماعی با گستردگی هر چه تمام تر ارتقاء دهید.

    در کنفرانس ها شرکت کنید

    در هر عرصه ای که شما در آن فعالیت می کنید، موقعیت هایی شکل می گیرد که دارای حداقل یک یا دو انجمن اصلی هستند و کنفرانس هایی که در این انجمن ها برگزار می شود با موضوع کسب و کار شما مرتبط است. شرکت در این کنفرانس ها ایده بسیار خوبی است و صحبت درباره کنفرانس ها بهتر از شرکت در آنهاست. حتی اگر شما به صورت نیمه کاره و ناقص مشغول سخنرانی شوید، یک راه بسیار عالی را برای اثبات خود به عنوان یک رهبر متفکر در صنعت خودتان، پیش رو گرفته اید. در این مسیر وبسایت شما نیز به شکل قابل توجهی برجسته و ممتاز می گردد.

    این عوامل را همین امروز برای مقاله ای که می خواهید منتشر کنید اعمال کنید.

    تبدیل مقالات خود به E-book

    هنگامی که شما در سایت مطالب خود را در قالب مقالات برای بازدید کننده ارائه می دهید، تنها افرادی که به سایت مراجعه کنند قادر به استفاده از این مقالات هستند. پیشنهاد ما این است که مقالات منتشر شده سایت خود را به سادگی تبدیل به E-book یا همان کتاب الکترونیکی کنید. این اتفاق باعث می شود سایت هایی که انواع کتب الکترونیکی را به عناوین مختلف ارائه می دهند، کتاب الکترونیکی مقالات شما را هم در سایت خود منتشر کنند. این امر سبب افزایش بازدید سایت شما خواهد شد.

    برگزاری دوره های آموزشی رایگان

    شما می توانید کلیپ ها و ویدئو هایی در رابطه با کار سایت خود و محصولی که ارائه می دهید تولید کنید. سپس می توانید به راحتی این ویدئو ها را در سایت ایوند به عنوان یک دوره ی آموزشی رایگان به اشتراک بگذارید. این اتفاق سبب بالا رفتن میزان بازدید از سایت و افزایش ترافیک سایت شما می شود.

    منبع مقاله : wordstream

بازدید : 255
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

به تازگي در اكانت گوگل ادوردز ابزار جديدي معرفي شده است كه به كاربران تبليغات در گوگل كمك مي‌كند، پيش از پخش آگهي‌هاي خود، به منظور نمايش آگهي در صفحه اول گوگل، اثربخشي آن‌ها را اندازه بگيرند. شاخص جديد قدرت آگهي (ad strength)، آگهي‌هاي ريسپانسيو كمپين نمايش و جستجو را در مقياسي از ضعيف تا عالي ارزيابي مي‌كند. در اندازه‌گيري قدرت آگهي، گوگل به ارتباط آگهي با جستجوهاي كاربران، كميت و تنوع متن آگهي توجه مي‌كند. گوگل، علاوه بر اختصاص يك رتبه كلي به آگهي، به تبليغ‌كننده بازخورد مي‌دهد تا بتواند بر اساس آن اقدام كرده و حوزه‌هاي مورد نياز را بهبود دهد.

راي استفاده از سرويس قدرت آگهي كه به زودي عرضه خواهد شد، گوگل، براي آماده‌سازي آگهي‌ها، توصيه‌هايي براي تبليغ‌كنندگان دارد:

  • براي آگهي‌هاي رسپانسيو كمپين جستجو: هر تعداد تيتر (سرخط) و توضيح كه براي كسب ‌و‌كارتان مفيد و منطقي است آماده كنيد. توصيه مي‌شود حداقل پنج تيتر تهيه كنيد.
  • براي آگهي‌هاي ريسپانسيو كمپين نمايش: براي هر آگهي، حداكثر 15 تصوير و 5 لوگو، تيتر و توضيح تهيه كنيد.

گوگل در نظر دارد اين سرويس جديد را در چند مرحله عرضه كند. در هفته‌هاي پيش‌رو، زماني كه در حال نوشتن يك آگهي ريسپانسيو در كمپين جستجو هستيد، ميزان قدرت آگهي‌تان براي شما نمايش داده خواهد شد.

از اوايل سپتامبر، سرويس قدرت آگهي به صورت يك ستون مجزا در رابط كاربري گوگل ادوردز ظاهر خواهد شد. اما تا چند ماه آينده، اين سرويس براي آگهي‌هاي ريسپانسيو كمپين نمايش ارائه نخواهد شد.

به روزرساني آگهي‌هاي ريسپانسيو كمپين جستجو با شاخص قدرت آگهي در ادوردز

گوگل در اين اعلان اخير خود، اعلام كرد كه چندين آپديت به آگهي‌هاي ريسپانسيو كمين جستجوي خود اضافه كرده است كه هم اكنون در دسترس قرار گرفته‌اند.

حالا تبليغ‌كنندگان مي‌توانند در حين ساخت آگهي‌ها براي تبليغات اينترنتي خود، پيش‌نمايش تركيب آن‌ها را هم ملاحظه كنند. در اين پيش‌نمايش، تبليغ‌كننده متوجه مي‌شود آگهي‌ها با چينش‌ها و تركيب‌هاي مختلف چطور به نظر مي‌رسند و به اين ترتيب مي‌تواند به بهترين شكل آن‌ها را تركيب كند.

حالا تبليغ‌كنندگان در گزارش‌هايي كه گوگل ادز از آگهي‌هاي ريسپانسيو كمپين جستجو تهيه مي‌كند، مي‌توانند داده‌هاي مربوط به تيترها، توضيحات و بهترين تركيب آگهي‌هاي خود را ببينند. به اين ترتيب خواهند دانست كدام بخش‌ها بيشتر از سايرين در نتايج جستجو نمايش داده مي‌شود.

لينك منبع:

https://www.searchenginejournal.com/google-measures-effectiveness-of-ads-with-new-ad-strength-indicator/267427/

بازدید : 259
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

حضور در صفحه اول گوگل

چرا در صفحه اول گوگل بودن مهم است؟

كاملا واضح است كه حضور در صفحه اول گوگل در كسب و كار شما، هر چه كه باشد بسيار مهم و ضروري مي باشد چرا كه بيشتر مشتريان شما به صورت اينترنتي كار خود را انجام مي دهند. مشتريان با سرچ در موتورهاي جستجو معمولا گزينه هاي بالا در صفحه اول گوگل را كليك مي كنند معمولا در همانجا نيز خريد يا سفارش خود را انجام مي دهند و به ندرت پيش مي آيد كه به صفحات بعدي بروند لذا شما نياز داريد كه رتبه ي سايت خود را بهينه كنيد. طبق آمار بيشترين بازديدها از صفحه اول گوگل است و بيشترين كليك روي لينك اول تا سوم صفحه مي باشد.

آمار استفاده از موتور جستجو گوگل

صفحه اول گوگل

دو راه براي ديده شدن در صفحه اول :

  1. سئو
  2. تبليغ در گوگل ادوردز

مزايا و ويزگي هاي سئو:

1. راهي بسيار طولاني و همچين پيوسته است. نيازمند صرف زمان طولاني براي نتيجه دادن مي باشد.

2. نياز به متخصص دارد چون راهي دشوار دارد و از دست كساني كه در مورد سئو مطالعات زيادي نداشته اند بر نمي آيد.

3. بدون پرداخت هزينه صورت مي گيرد. البته چون نياز به متخصص دارد در نتيجه هزينه اي براي متخصص بايد صرف كنيم.

4. به دليل زمان بر بودن اين راه در نتيجه بازگشت سرمايه از اين راه در بلند مدت صورت خواهد گرفت.

5. سئو كل صفحات سايت را بهبود مي بخشد يعني اينكه كل مطالب سايت به رتبه هاي بالاتر دست مي يابند.

6. سئو رتبه ي سايت را در همه ي موتور هاي جستجو افزايش مي دهد.

مطالب آموزشي سئو

مزايا و ويزگي هاي گوگل ادوردز:

1. شما تنها بابت هر كليكي كه دريافت مي كنيد هزينه پرداخت مي كنيد.

2. در زمان اندك مي توانيد به رتبه ي دلخواه خود در گوگل برسيد.

3. در شبكه گوگل ديده مي شويد كه در ايران سرچ در اين موتور جستجو رايج است.

4. گوگل ادوردز در هر لحظه از زمان نرخ بازگشت سرمايه ي شما را نشان مي دهد.

5. مي توانيد افرادي كه ميخواهيد صفحه ي شما را ببينند،را انتخاب كنيد.

6. مي توانيد دستگاهي كه مايل هستيد صفحه ي شما در آن نشان داده شود تعيين كنيد.

7. مي توانيد براي هر صفحه از سايتتان بدون توجه به صفحات ديگه جداگانه انجام دهيد.

8. 20 مزيت گوگل ادوردز

مطالب آموزشي گوگل ادوردز

بازدید : 244
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

رتبه سايت چيست؟

موتورهاي جستجو بر اساس ويژگي هاي هر وب سايت، به آنها رتبه مي دهد. موتورهاي جستجو هنگامي كه فردي عبارتي را جستجو مي كند، صفحه هايي از سايت هاي مختلف را كه داراي كلمه كليدي، شامل عبارت جستجو شده باشند را جدا مي كند و براساس رتبه سايت، آنها را براي كاربر نشان مي دهد. يعني هرچه رتبه بالاتر باشد جايگاه نشان داده شدن در موتورهاي جستجو بالاتر مي باشد.

اهميت گوگل در كسب و كار چيست؟

پيش از آنكه اهميت افزايش رتبه سايت را براي شما بگوييم، اهميت گوگل در كسب و كار را براي شما عزيزان خواهيم گفت، با توجه به مشغله ي افراد در جامعه ي امروزي و افزايش سطح امكانات افراد بيشتر تمايل دارند تا وقت خود را در بازارهاي شلوغ صرف نكنند، بلكه خريد خود راه در خانه در هنگام استراحت و يا جتي در محل كار و هنگام كار كردن خريد خود را انجام دهند تا وقت بيشتري براي استراحت، كار و .. داشته باشند. در نتيجه خريد اينترنتي مي تواند در وقت آنها صرفه جويي كند. همچنين ديگر مجبور نيستند كه در گرما، سرما، ترافيك و … از خانه و محل كار خود بيرون روند.

اهميت افزايش رتبه سايت در گوگل چيست؟

با توجه به ذهنيت افراد و ارزش زمان، معمولا افراد مختلف جامعه براي رفع نيازهاي خود در گوگل، پس از جستجو، سايت هاي اول را مشاهده مي كنند و بيشتر اوقات خريد و سفارش خود را در همان سايت هاي نخست انجام مي دهند و خيلي كم پيش مي آيد كه به صفحات بعدي بروند. پس واضح است كه حضور در صفحه ي اول و رتبه سايت هاي بالاتر خيلي به سود صاحبان سايت مي باشد.

افزايش رتبه سايت:

شما مي توانيد رتبه سايت خود را با سئو و گوگل ادوردز بالا ببريد. تفاوت هاي گوگل ادوردز و سئو

  1. سئو
  2. گوگل ادوردز

رتبه سايت

كمك ما به شما چيست؟

تاپ ادورت مي تواند شما را در اين راه به راحتي و با ضمانت همراهي كند، شما به كسب و كارتان بپردازيد پيدا كردن مشتري با ما. تنها با پرداخت هزينه اندك شما مي توانيد صاحب مشترياني فراوان در گوگل بشويد كه حتي انتظار آن ها نداشته ايد پس با ما در اين راه همراه باشيد.

رتبه سايت

بازدید : 240
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

افزايش رنك سايت با سئو

افزايش رنك سايت با سئو

در ابتدا برخي از استانداردهاي افزايش رنك سايت و بهينه سازي در تجارت اينترنتي را نام مي بريم:

1. نحوه عملكرد موتورهاي جستجو

2. موضوعات مورد توجه كاربران اينترنتي

3. موتورهاي جستجو مورد استفاده توسط كاربران

4. عبارات جستجو شده در موتورهاي جستجو

افزايش رنك سايت

برخي از تكنيك هاي مورد استفاده در سئو جهت افزايش رنك سايت

در ادامه برخي از موارد مهمي كه شما بايد به آنها توجه كنيد تا شما را در افزايش رنك سايت توسط سئو كمك كند، را براي شما عزيزان شرح داده ايم:

1. برچسب عنوان:(Title Tag)

بيانگر نام وب سايت مي باشد كه معرفي كرده ايد.

2. برچسب متا:(Meta Tag)

برچسب متا شامل كليدواژه ها و توضيحات مربوط به وب سايت مي باشد.

3.برچسب سرفصل ها: (Heading Tags)

طراحان بايد با رعايت برچسب گذاري سرفصل هاي اصلي و فرعي سايت موتورهاي را در يافتن آنها ياري كنند تا موتورها راحتر بتوانند صفحات را بيابند و براي جستجوكنندگان ارائه دهند.

4.برچسب جايگزين تصوير: (Alt Attributes on Images)

در واقع اين برچسب ها توضيحي براي تصاويري مي باشد كه در وب سايت خود گذاشته ايد يعني وقتي عكس نشان داده نشود اين برچسب آن تصوير را توصيف كند. توضيح عكس بايد همان كلمه كليدي مورد استفاده در صفحه باشد.

5. توصيف عنوان لينك: (Title Attribute on Links)

مورد ديگر براي افزايش رنك سايت توصيف عنوان لينك مي باشد، يعني هنگامي كه شما در صفحه اي از سايت روي لينكي كليك كنيد توضيح مختصري در مورد آن به شما خواهد داد.

6.ابزار webmaster گوگل

اين ابزار مختص موتور جستجوي گوگل مي باشد و امكاناتي مانند نقشه سايت، مديريت دسترسي روبات هاي جستجو و …. را در اختيار مديران سايت قرار مي دهد.

7. نقشه سايت: (XML Sitemap)

موتورهاي جستجو صفحات وب سايت را براساس نقشه ي سايت كه يك فايل XML مي باشد، ليست مي كنند. اين مورد نقش زيادي در افزايش رنك سايت دارد و پيشنهاد تاپ ادورت اين است كه حتما از آن استفاده كنيد.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 151
  • بازدید کلی : 7854
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه